Gigantul Facebook a lansat rețeaua socială Workplace, destinată companiilor și organizațiilor non-guvernamentale. Aceasta este o platformă de socializare între angajați, care își propune să înlocuiască Internetul, e-mailul și alte mijloace de comunicare virtuale.
Un produs separat de galaxia aplicațiilor asociate Facebook, Workplace, a cărui culoare dominantă este gri și nu albastru ca în cazul Facebook, este complet desprins de celebra rețea de socializare și nu este nevoie de crearea unui cont de Facebook pentru a-l accesa.
Workplace by Facebook este deja disponibil atât pentru desktop-uri, cât și sub forma unei aplicații de mobil. Chiar dacă este gândit pentru uz intern, în această variantă de Facebook, există totuși un News Feed și aveți acces la unelte precum Live Video, Reacții, Groups, Chat și apeluri video.
„Am înlocuit lucrurile care existau deja și le-am regrupat într-un singur instrument care îi va permite utilizatorului să dispună de un perete de informații, la fel ca în cazul profilului lor privat, de Facebook Live, videochat, etc. Aproximativ 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook este integrat în cadrul Workplace”, a explicat Julien Codorniou, directorul general al Workplace.