Wargha Enayati, investiție de 100.000 de euro la Imperiul Leilor! Ce afacere l-a făcut și pe Dan Șucu să scoată banii / Exclusiv

.

Wargha Enayati a făcut o investiție de 100.000 de euro, în ediția de marți seară a emisiunii Imperiul Leilor, difuzată la Pro TV! Cine l-a convins ca merită investiția lui? Si Dan Șucu a investit în afacerea unei femei puternice.

O nouă seară în care antreprenorii dornici de afimare și de creștere și-au făcut apariția la Imperiul Leilor, pe PRO TV! Cei opt investitori le-au ascultat propunerile, i-au asaltat cu întrebări și au luat decizii extrem de importante pentru viitorul celor care și-au curaj să apară în emisiunii.

Wargha Enayati, investiție de 100.000 de euro pentru 20% din afacere. Cum l-a convins tânăra?

Dintre cele șapte idei descoperite în ediția de marți s-au remarcat și două tinere foarte decise: Anca Pop și Diana Buga. Pasionate, cu afaceri care deja au pornit pe un drum bun și cu o motivație incredibilă de creștere, acestea i-au convins pe dr. Wargha Enayati, respectiv Dan Șucu.

Anca Pop a înființat o firmă pe baza experienței ei ca farmacistă și are acum – 10 produse în portofoliu pentru ten tânăr și ten matur. ”Vă invit să-l facem și mai cunoscut, cât mai multă lume să poată beneficia de produse”. Consideră că dintre acestea se remarcă serul cu vitamina C care aduce un ”glow aparte de care femeile au nevoie”. Încântat de idee, dr. Enayati i-a făcut o propunere! ”100.000 de euro pentru 20%. Și sigur că dacă va fi nevoie să investim în continuare încă 100.000 de euro, ca împrumut, te ajut”.

De cealaltă parte, Diana Buga este designer corpuri de iluminat. ”Îmi place să cred că vând mai mult decât un produs, vine atașat unei emoții. Pot fi personalizate și susțin producția locală. Am crescut odată cu visul meu. Singură pot ajunge până la un punct”, spune aceasta.

Conștientă de acest aspect, a venit în show pentru a obține banii necesari pentru rebranding, începerea activității de vânzare b2b și marketing. L-a convins pe Dan Șucu că este o propunere corectă, iar acesta i-a făcut o ofertă de 80.000 euro pentru 20%, pentru care au bătut palma.

Ce brand are tânăra care l-a convins pe Wargha Enayati? Leul a făcut o investiție de 100.000 de euro

Mai multe despre această experiență, ne-au povestit, în exclusivitate, cele două:

La ce te gândeai când așteptai să intri în fața Leilor?

Anca – Când așteptam să intru în fața Leilor, mă gândeam la cât de multă muncă și pasiune am investit în brandul meu. Si cum pot să-i conving pe jurați să vadă potențialul afacerii mele.

Diana – Înainte să intru în fața Leilor, mă gândeam doar cum să depășesc emoțiile pe care le aveam și eram extrem de curioasă de cum vor privi ei povestea și propunerea mea.

Cât te-ai pregătit pentru prezentarea de astăzi? Ce emoții te încercau până să începi?

Anca – M-am pregătit intens pentru prezentarea de astăzi. Am studiat fiecare aspect al afacerii mele și am anticipat întrebările posibile ale juraților. Aveam emoții mari, dar și o dorință puternică de a le arăta cu încredere și sinceritate produsele. Si ideea din spatele brandului meu.

Diana – Emoții au fost multe și le consider pozitive. Am început să mă pregătesc pentru pezentare înainte cu trei săptămâni de a ajunge la filmări.

Cu ce sfaturi pleci mai departe pentru îmbunătățirea afacerii tale?

Anca – Sfaturile pe care le-aș folosi pentru a îmbunătăți afacerea mea sunt să continui să investesc în cercetare și dezvoltare pentru a inova în continuare produsele cosmetice. Si să construiesc o comunitate fidelă de clienți. De asemenea, ar fi util să explorez opțiuni de extindere pe noi piețe.

Diana – Am plecat cu multe confirmări pentru tot ceea ce fac. Am primit un boost de energie și dorință să continui să cresc numărul de colecții de produse. Un alt sfat care a rămas cu mine a fost să îmi păstrez zona de creații handmade, dar să fac produsele mult mai practice. Aștept cu nerăbdare să iau legătura cu Leii pentru colaborare.

„Experiența participării în emisiune a fost una unică și memorabilă. Am avut un amalgam de trăiri”

Ce ți-ai dori să rețină cei de acasă despre afacerea ta? Dar despre tine, ca antreprenor?

Anca – Aș dori ca cei de acasă să rețină că brandul meu oferă produse cosmetice inovatoare, cu ingrediente de ultimă tehnologie, create cu pasiune și transparență. Despre mine, ca antreprenor, mi-ar plăcea să știe că sunt o persoană sinceră, dedicată și plină de determinare în a aduce schimbări pozitive în industrie.

Diana – Doresc ca prin exemplul meu să încurajez alți creatori, să aibă curajul să se exprime și de ce nu să își înceapă propria afacere. Voi continua să aduc lumină ambientală spațiilor și abia aștept să scot următoarele colecții de produse pe care le am în minte de multă vreme.

Cum ai descrie experiența participării în show?

Anca – Experiența participării în emisiune a fost una unică și memorabilă. Am avut un amalgam de trăiri – de la emoție și nerăbdare la un sentiment de mândrie pentru ceea ce am realizat până acum. A fost o oportunitate extraordinară de a-mi prezenta viziunea și de a primi sprijin din partea unui jurat, ceea ce m-a motivat să merg mai departe cu și mai mare încredere în afacerea mea.

Diana – Participarea mea în acest show a fost una care m-a ajutat să cresc și să înțeleg total altfel zona de business.

Foto: PR Pro TV

Ultima modificare octombrie 25, 2023 1:20 pm

PE ACELAȘI SUBIECT
    
Vedete din Romania Vedete internationale