Vedetele ştiu cel mai bine că un set de lenjerie care arată bine şi îţi pune în valoare atuurile este de ajuns pentru a face o afacere bună, aşa că nu trebuie să ne mire numărul mare de celebrităţi care şi-au lansat propriile linii de lenjerie.Actriţa Kelly Brook a transformat deja într-o tradiţie lansarea unor colecţii de lenjerie intimă pentru momentele speciale de peste an, cum sunt Crăciunul sau Ziua Îndrăgostiţilor. Nu este de mirare că succesul ei este imens, dacă ţinem cont de faptul că produsele sunt promovate chiar de vedetă.Dita von Teese, supranumită "Regina burlescului”, şi-a făcut debutul pe piaţa lenjeriei de lux cu o colecţie de desuuri foarte sexy, menite să condimenteze viaţa amoroasă a cuplurilor de pretutindeni. Inspirată din propria garderobă vintage – Dita colecţionează lenjerie intimă încă de când avea 16 ani -, desuurile glam nu au cum să nu convingă femeile din întreaga lume.În 2009, cel mai renumit top model rus, Natalia Vodianova, a semnat un contract cu celebrul brand Etam prin care se obliga să lanseze colecţia "Natalia pour Etam" în fiecare sezon timp de 3 ani. Colaborarea, bineînţeles, că a continuat!În 2011 şi fosta componentă a trupei Spice Girls, Geri Halliwell, şi-a făcut astfel debutul în domeniul designului de lenjerie cu o colecţie de sutiene şi slipuri foarte sexy. "Obiectivul a fost ca piesele să facă bustul să pară mai generos şi posteriorul mai mic – o dorinţă a tuturor doamnelor şi domnişoarelor. A fost şansa mea de a crea lenjerie pe placul femeilor, dar care să îi încânte şi pe bărbaţi“, spunea, Geri, la vremea respectivă.Pamela Anderson a constituit fantezia a milioane de bărbaţi de-a lungul timpului şi niciodată vedeta nu a ascuns că este mândră de atuurile ei fizice. De la a poza sexy şi până a-şi crea propria linie de desuuri nu a mai fost decât un pas: Pamela s-a asociat cu firma "Secrets in Lace" în 2011, iar conturile ei din bancă s-au mărit.Chiar dacă imaginile suprinse de paparazzi cu Britney Spears o arată pe aceasta, de cele ami multe ori, neglijentă şi total dezinteresată dea spectul exterior, atunci când vine vorba de afaceri, vedeta ştie cum să procedeze. Anul trecut, ea a pus în scenă un adevărat spectacol la lansarea liniei de underwear, "The Intimate Britney Spears", în timpul Săptămânii Modei de la New York.Obişnuită a podiumurilor de prezentare, top-modelul Gisele Bündchen s-a inspirat din colecţiile prezentate şi, în 2013, şi-a lansat propria linie, Gisele Bündchen Brazilian Intimates. Să mai menţionăm că reclama şi-a făcut-o singură?Când a fost vorba să-şi promoveze propria linie de desuurile, nici Bar Rafaeli nu s-a dat în lături de la a poza provocator. Făcând striptease sau apărând chiar complet dezbrăcată, modelul de origine israeliană a înregistrat un succes de excepţie.(Sursa foto: Hepta)