Tudor Giurgiu a făcut nuntă pentru a-şi lansa documentarul

.

Fundă în piept, o cupă de şampanie ciocnită cu „mirele” Tudor Giurgiu la intrare, mâncare şi muzică de nuntă, tortul miresei şi multă voie bună.
Pe scurt, aşa au stat lucrurile la lansarea „Nunţi, muzici şi casete video”, un documentar realizat de regizorul Tudor Giurgiu şi primul produs de HBO în România.
Aseară, după vizionarea filmului trebuie să recunosc că am făcut cunoştinţă cu un alt Tudor Giurgiu – unul extrem de flexibil şi cu un foarte rafinat şi subtil simţ al umorului.
După ce vei urmări şi tu „Nunţi, muzici şi casete video”, vei înţelege mai bine la ce mă refer.

Fundă în piept, o cupă de şampanie ciocnită cu „mirele” Tudor Giurgiu la intrare, mâncare şi muzică de nuntă, tortul miresei şi multă voie bună.
Pe scurt, aşa au stat lucrurile la lansarea „Nunţi, muzici şi casete video”, un documentar realizat de regizorul Tudor Giurgiu şi primul produs de HBO în România.
Aseară, după vizionarea filmului trebuie să recunosc că am făcut cunoştinţă cu un alt Tudor Giurgiu – unul extrem de flexibil şi cu un foarte rafinat şi subtil simţ al umorului.
După ce vei urmări şi tu „Nunţi, muzici şi casete video”, vei înţelege mai bine la ce mă refer.
Regizorul a declarat că nu şi-a dorit nicio clipă să îşi pună personajele într-o lumină nefastă şi autoirinocă, dar reacţiile participanţilor la eveniment au demonstrat că a reuşit exact contrariul.
Ce rol au la nuntă fotografii şi cameramanii? Unul decisiv, iar dacă nu ştiai deja acest lucru, te vei convinge pe loc după ce vei urmări filmul.
Vor avea grijă să te facă să înţelegi acest lucru fraţii Cucui din Braşov, Emilian Achim din Alba Iulian şi Daniel Păuna, cel care conduce autospeciala de descarcerare a Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Dobrogea, dar şi agenţia „D&G” specializată în fotografiatul pe la uniri de destine.
Tudor Giurgiu a recunoscut că şi de această dată, viaţa a bătut filmul, iar realitatea a fost mai presus decât se aştepta.
Şi-a căutat personajele pe internet, dar şi prin intermediul anunţurilor de mică publicitate.
Pelicula durează 57 de minute, va avea premiera joi seară de la ora 20 pe HBO şi se arată a fi un prim proiect al acestei televiziuni în ţara noastră.
„Vom continua să ne implicăm în producţia şi coproducţia de documentare în România pentru că este un domeniu ce merită explotat. Sunt o mulţime de poveşti frumoase, care chiar dacă sunt emoţionante, amuzante, amare sunt poveştile noastre şi acesta este motivul pentru care trebuie să continuăm să le spunem”, a precizat Carmen Harabagiu, Country Manager HBO România.
Foto: PR
Autor: Andreea Georgescu

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton