Prețul exorbitant cu care își vinde Meghan Markle produsele din brandul „As Ever”: „Pentru a vă aminti acest moment esențial cu mine”

.

Meghan Markle a dezvăluit prețurile pentru primul lot de produse ale mărcii ei, „As Ever”, iar fanii au rămas șocați când au văzut cu cât vine ducesa de Sussex un borcan de dulceață.

Cât costă produsele lui Meghan Markle

Meghan Markle a lansat în sfârșit primele produse ale mărcii ei, „As Eever”, printre care se numără gem de zmeură, miere și mixuri pentru clătite.

Astfel, gemul de zmeură costă 14 dolari (70 lei), în timp ce ediția limitată de miere de flori sălbatice cu fagure este 28 dolari (140 lei). De asemenea, un borcan de petale de flori uscate, pe care Meghan le folosește la prăjituri și de care vorbește în sera sa Netflix, „With love, Meghan”, costă 15 dolari (75 lei).

Nici ceaiurile din plante create de brandul ducesei de Sussex nu au prețuri prea mici. Ceaiul de ghimbir cu lămâie, mentă sau hibiscus costă 12 dolari (60 lei) fiecare.

Pe de altă parte, un amestec special pentru prăjituri este 14 dolari (60 lei), potrivit site-ului brandului creat de Meghan Markle.

Citește și: Meghan Markle, imagine virală cu Archie și Lilibet. Ce trăsătură aparte au moștenit copiii de la Prințul Harry

Citește și: Meghan Markle, criticată de propriul tată:„Falsează pentru camere”. Care ar fi numele adevărat al ducesei de Sussex

Înainte de lansarea lor, Meghan a spus într-un buletin informativ adresat fanilor: „Sigur că veți găsi gemul de zmeură cu care am început totul, împachetat într-un ambalaj de suvenir pe care îl puteți reutiliza pentru a păstra bilețele de iubire sau comori speciale și pentru a vă aminti acest moment esențial cu mine. Gândiți-vă la el ca la capsula noastră a timpului”.

Ducesa de Sussex, nevoită să își redenumească brandul

Meghan Markle și-a numit inițial brandul „American Riviera Orchard”, însă a fost nevoită să îl redenumească, după ce autoritățile americane în domeniul mărcilor i-au respins cererea, precizând că „American Riviera” este în prea strânsă legătură cu o regiune geografică pentru a fi înregistrată.

Atunci, soția Prințului Harry a decis ca brandul ei să se numească „As Ever”, iar lansarea site-ului a fost un real succes.

Ducesa de Sussex a dezvăluit, miercuri, că produsele ei pot fi cumpărate printr-o postare pe Instagram în care spunea: „Suntem în direct! Vino să cumperi colecția „As Ever” în care am pus atât de multă dragoste. Sunt atât de încântată să o împărtășesc cu voi”.

Citește și: Keely Shaye Smith, apariție spectaculoasă după ce a slăbit 45 kg. Soția Pierce Brosnan a întors toate privirile într-o rochie mini, la un eveniment monden

Citește și: Theo Rose, val de critici după lansarea piesei „Dragoste nouă”. Cătălina Toma: „Aud niște influențe de la mine”

Pe de altă parte, ea a avertizat că toate produsele sunt în cantitate limitată.

Mai târziu, ea a anunțat în mediul online că a vândut toate produsele, iar în mai puțin de o oră ducesa a vândut întregul stoc.

„S-ar putea ca rafturile noastre să fie goale, dar inima mea este plină! Ne-am epuizat în mai puțin de o oră și nu vă pot mulțumi suficient… pentru celebrare, achiziționare, împărtășire și credință. Este doar începutul As Ever”, a precizat Meghan Markle.

Vezi în Galeria FOTO de mai sus mai multe imagini cu Meghan Markle

Sursă foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton