Dacă Victoria Beckham a avut succes ca designer vestimentar, toate vedetele cred acum că o pot copia cu succes. Mai mult sau mai puţin celebre...... diverse actriţe sau cântăreţe au propriile mărci de haine. Iată despre cine e vorba.Jennifer Lopez, BeyonceCând era încă o divă în devenire, Jennifer a lansat colecţii de... aproape orice, de la farduri, până la ochelari de soare sau haine în stil rap. Acum că a mai crescut, diva vinde haine destinate femeilor elegante şi sofisticate.Mama lui Beyonce, Tina, este croitoreasă de meserie, aşa că era normal ca cele două, mama şi fiica, să lanseze colecţii de haine. Linia House of Deréon a avut destul succes se pare, din moment ce a urmat şi o colecţie pentru copii, Sasha Fierce for Deréon. Probabil că vor urma haine pentru gravide... Citeşte continuarea în pagina următoare!Emma Watson, Lindsay LohanEmma nu a urmărit câştigul personal, şi nici nu a lansat o linie proprie. Ea a fost doar consultant de creaţie pentru marca People Tree, fără a cere vreun ban. People Tree urmăreşte să ajute economiile ţărilor în curs de dezvoltare, plătind sume mai mari producătorilor şi angajaţilor din zonele devaforizate. În schimb, Lindsay Lohan nici nu a încercat să ajute pe nimeni şi nici pe ea nu prea s-a ajutat. Linia ei, 6126, lansată, chipurile, în memoria lui Marilyn Monroe, a început doar cu câteva modele de colanţi, apoi a inclus şi alte piese vestimentare. Din păcate succesul s-a lăsat aşteptat, mai ales că Lindsay, stând mai mult la închisoare nu a avut ocazia să-şi poarte colanţii. Citeşte continuarea în pagina următoare!Surorile Kardashian, gemenele OlsenKim, Kourtney şi Khloe se vor fashion icons, aşa că era de aşteptat să apară o colecţie de haine cu numele Kardashian. Linia Kardashians for Bebe line nu a avut prea mare succes, însă următoarea, încercare, numită Kardashian Kollection for Sears, supravieţuieşte datorită fanilor. Căci dacă ar fi fost după criticii de modă, ea ar fi murit demult.Mary-Kate şi Ashley Olsen au avut ceva mai mult succes pentru că s-au gândit şi la buzunarele fanilor, nu doar la ale lor. Prima lor linie, dedicată celor cu buget redus, a avut un succes suficient de mare încât să urmeze şi o colecţie mai sofisticată. Chiar dacă au avut succes şi cu aceasta, gemenele nu le uită pe fashionistele mai strâmtorate. Citeşte continuarea în pagina următoare!Sarah Jessica Parker, MadonnaTot fashionistelor cu buget redus se adresează şi colecţia lui Sarah Jessica Parker, care propune motto-ul "Moda nu este un lux". Hainele ei se potrivesc oricărei siluete şi nicio piesă nu costă mai mult de 20 de dolari. Reţetă sigură pentru succes. Citeşte mai multe despre stilul lui Sarah Jessica Parker!Reţetă pe care Madonna nu a descoperit-o încă. Linia ei vestimentară a făcut furori iniţial, apoi a intrat într-un con de umbră. Mai mult succes a avut linia pentru adolescente pe care diva a lansat-o împreună cu fiica ei, Lourdes.Foto: Northfoto