Moga face sport extrem la Buftea

.

Morandi au încercat figuri periculoase pentru videoclipul piesei „Colors„, primul single de pe cel mai recent album, „Zebra„.

După un drum de peste o oră, cu cozi interminabile la semafoarele de pe Calea Griviţei, ajungem la marginea Bucureştiului, în Buftea, la studiourile MediaPro, unde trupa Morandi filmează videoclipul piesei „Colors”, primul single de pe cel mai recent album, „Zebra”, care urmează să fie lansat la sfârşitul acestei veri.

O escortă ne conduce printre aleile întortocheate ale studiourilor, nişte hale imense, unde se filmează emisiuni ca „Dansez pentru tine” sau „O-La-La”, difuzate de Pro TV. Ghidaţi de nişte săgeţi ajungem la unul dintre studiouri din interiorul căruia se aude muzică: „Beautiful sunrise in your eyes / Burning like a flame / Beautiful colors inside me / Calling out your name„.
Înăuntru, într-o beznă totală, o voce comandă sec: „Ready?…Action!” („Sunteţi gata?…Acţiune!”). Regizorul şi fotograful de origine italiană Giuliano Bekor a venit tocmai din Los Angeles pentru a colabora cu Marius Moga la filmările pentru videoclipul piesei „Colors”.

„Facem multe lucruri periculoase în videoclip”

Vreo 20 de oameni stau adunaţi în jurul unui bazin plin cu apă, unde Randi (alias Andrei Ropcea) dezbrăcăt până la brâu filmează o secvenţă din clip. „Închideţi uşa, închideţi uşa, vă rog”, strigă enervaţi câţiva dintre cei care se ocupă cu lumina. Videoclipul Morandi urmează să fie lansat peste aproximativ două săptămâni.

Cu toate că pe parcursul celor două ore în care am stat pe platourile din Buftea, echipa a filmat numai scena cu Randi în bazin, reluată de zeci de ori până când regizorul era mulţumit de rezultat, băieţii de la Morandi spun că videoclipul piesei va fi unul spectaculos. Multe culori, efecte speciale şi apă sunt ingredientele pe care Moga şi Randi le promit pentru următorul lor videoclip, despre care spun că este un clip conceptual, care mizează mai mult pe imagine şi mai puţin pe o poveste.

„Avem ţevi de gaz care trec pe sub apă şi care scot flăcări la doi metri înălţime, (mie mi-ar fi frică să stau în apă, bine că nu stau eu şi stă Randi, glumeşte Moga râzând), avem gheaţă carbonică, eu sunt agăţat cu fire şi zbor pe deasupra apei, avem explozii de culoare, vopseluri puse în nişte recipiente, care explodează în tot felul de culori, explozibil…avem cam toate efectele speciale pe care le poţi folosi în multe filme diferite. Ideea este că facem multe lucruri periculoase în acest clip”, spune Marius Moga în cele câteva minute de pauză în care abia dacă apucă să-şi tragă sufletul.

„Sentimentele au culori”

Randi nu poate să povestească despre „rolul” lui în clip, pentru că regizorul Giuliano Bekor îi explică cum să ţină capul când rosteşte versurile şi cum să se uite către cameră.

Tot Moga, care are şi rol de regizor şi care apare în videoclip în mai puţine cadre decât colegul lui de trupă, spune despre ideea clipului: „Important este că am reuşit în platoul acesta imens să construim un videoclip care arată bine şi care o să fie interesant pe tv. Am filmat numai aici…e un clip mai conceptual, nu mai alergăm cu oameni pe câmp, nu mai îngheţăm prin zăpadă. Tematica clipului este varietatea de culori care există în lume, „Colors” fiind şi numele piesei. Mergem pe ideea că sentimentele au culori, iar în funcţie de ceea ce simţi la un moment dat, ai pe interior o anumită culoare”, adaugă „micul Mozart”.

Pentru albumul „Zebra”, care momentan conţine 12 piese, Marius şi Randi au colaborat şi cu artişti români, dar şi internaţionali: „Avem şi colaborări, însă deocamdată nu vreau să dau foarte multe detalii, fanii o să audă despre artiştii cu care vom cânta pe acest album la momentul oportun. Tot ce pot să spun este că am mers pe voci care se potrivesc în muzica pe care o facem noi, sunt artişti din România, dar şi din străinătate”.

Morandi, ascensiune rapidă încă de la lansare

După hituri ca „Love Me”, „Beijo (Uh La La)” sau „Angels (Love is the Answer)”, care au ocupat, de la debutul din 2005 al trupei Morandi, primele locuri ale topurilor româneşti, dar şi europene, cei doi băieţi, Marius Moga şi Randi, se pregătesc să cucerească din nou publicul cu lansarea celui mai recent album: „Zebra”. Despre numele albumului Marius Moga spune : „Am ales „Zebra” pentru că între numele materialului discografic şi numele piesei există o antiteză perfectă, ca între dihotomia alb-negru şi multitudinea de culori care există”.

În urmă cu patru ani, Morandi îşi lansau primul material discografic „Reverse”, iar în următorii doi ani au mai apărut pe piaţă albumele „Mind Fields” şi „N3XT”. Morandi au reuşit anul trecut performanţa de a susţine peste 70 de concerte numai în Rusia, unde cei doi băieţi au primit, la începutul anului, şi triplul disc de platină pentru vânzările ultimului lor album, „N3XT”. În ţări ca Polonia, Ucraina, Cehia sau Bulgaria, piesa „Angels” a devenit cel mai bine vândut produs pentru telefoanele mobile.

Foto: Universal Music

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton