Mihaela Rădulescu a intrat în conflict cu fanii ei de pe Facebook, după ce a postat o fotografie cu micul ei dejun. Problema era că unul dintre produse, mai exact, iaurtul căreia ea îi face reclamă, era expirat. Ce a urmat a fost un schimb de replici savuros între Mihaela şi admiratorii ei virtuali.
Mihaela Rădulescu le-a povestit fanilor cât de mult ţine la momentul micului dejun, pe care şi-l pregăteşte cu atenție şi care îi oferă energie suficientă pentru întreaga zi. „Primul, în fiecare dimineaţă… Amestec de senzaţii, fiori de plăcere şi valuri de energie după, …. care-mi trezesc mereu aceeaşi poftă pentru a doua zi… Şi nu e vorba de vreun bărbat !:))))))) Începeţi lista de treburi zilnice cu voi înşivă. Mic dejun cât mai sănătos, sport măcar 15 minute şi duş, spălat pe dinţi şi pe creier, de gânduri negre sau meschine:). S-aveţi o zi frumoasă!”, a scris vedeta.
Numai că unul dintre fani a observat un mic amănunt care le-a scăpat celorlalţi, dar şi vedetei: „Activia ta a expirat săptămâna trecută, vineri pe 14.03. Te admir pentru forma excelenţă şi parteneriatul cu Danone, however, Activia cu fructe e plin de coloranţi şi zero nutrienţi!!! Toţi nutriţioniştii recomandă iaurtul simplu, iar tu ştii asta fff bine şi nu cred că îl foloseşti pe cel din poză! O zi minunată!”.
„Poftă bună! Fără iaurturi 0%, nu sunt sănătoase, fără iaurturi cu fructe sunt pline de coloranţi, nu cred că un nutriţionist recomandă acest mic dejun şi cred că ai slăbit cam mult…”, i-a scris altcineva, citat de site-ul dailybusiness.ro.
Deranjată de tonul comentariilor, Mihaela Rădulescu a reacționat: „Sunteţi mai informaţi decât oamenii de ştiinţă, dragilor. Bănuiesc că iaurtul e pasiunea voastră, nu zvonistica de maidan. Sunt convinsă că vă petreceţi timpul liber, tot în laboratoare şi că vieţile voastre sunt perfecte, cap-coadă şi mai ales, coadă-cap.:))). Zău, mai terminaţi cu prostiile şi mâncaţi sănătos. Inclusiv iaurtul ACTIVIA da, exact Activia e pe lista de alimente sănătoase”, a scris ea pe Facebook.
Cea care a sesizat că iaurtul era expirat i-a răspuns: „Se numeşte feedback de la consumatori, cei care admiră un personaj şi adoptă uneori din obiceiurile de consum ale actorului din publicitate care îşi asumă că nu are un PR de nivel internaţional şi mai face şi alegeri mai puţin pozitive. Ideea este să nu recomandăm produse de dragul bugetului de marketing (…). Timpurile se schimbă şi publicul creşte, călătoreşte, se educă deci nu tot ce funcţionează la tv în România se vinde la nesfârşit (…)”…