Meghan Markle, în vârstă de 38 de ani, a fost desemnată influencerul anului în modă de către platforma Lyst.
Potrivit raportului anual, care analizează datele colectate de-a lungul anului, ducesa de Sussex a declanșat o creștere a căutărilor pentru haine și accesorii similare cu cele purtate de ea cu 216%.
Anul trecut Meghan s-a aflat pe pozția a treia a acestui clasament, însă anul acesta a reușit să le depășească pe Kylie Jenner ( locul 7 în 2019) și Kim Kardashian (care nu s-a clasat în top 10 anul acesta).
Platforma globală Lyst a colectat date venite din căutări, vânzări online, vizualizările unor pagini, acoperirea mediatică la nivel global și menționările pe social media pentru a calcula cele mai mari trenduri ale acestui an.
Rochiile cămașă pe care Meghan le-a purtat în timpul turneului regal din Africa de Sud au crescut căutările pentru acest model de rochie cu peste 45% într-o lună.
De asemenea, rochia Club Monaco pe care ducesa a purtat-o la întâlnirea cu Arhiepiscopul Desmond Tutu a dispărut din stoc în doar 24 de ore.
Ducesa de Sussex a avut un rol important și în creșterea vânzărilor companiei J Crew, după ce a purtat o fustă cu dungi și un top negru ale acestui brand în cadrul unui eveniment din Cape Town.