Lady Gaga a anunțat că va lansa o linie de cosmetice pentru Amazon. Brandul, Haus Laboratories, va fi lansat în luna septembrie în peste 12 țări.
Artista, care a câștigat anul acesta un Oscar pentru piesa „Shallow”, a declarat că Amazon a fost partenerul ideal deoarece a îmbrățișat mesajul ei de acceptare de sine.
„Există companii care mă văd și văd ceea ce eu apăr și felul în care eu văd lumea și, dacă aceste lucruri nu sunt în perfectă concordanță cu ceea ce fac ei spun: „Poți schimba jumătate din ecuație?”. Răspunsul este nu”, a povestit Gaga pentru publicația The Business of Fashion, citată de Reuters.
Mișcarea Amazon vine după ce competitorii săi, LVMH, părintele Sephora, a lansat un brand de înfrumusețare al cântăreței Rihanna.
Lady Gaga a devenit în ultimii ani un nume important în industria de divertisment și, de-a lungul timpului a continuat să șocheze cu aparițiile sale extravagante. Ultima apariție care a lăsat fanii cu gura căscată a fost la MET Gala, unde a făcut striptease pe covorul roșu.