Jennifer Lopez, cunoscută pentru un stil de viață sănătos, este acum criticată de fani după ce a lansat o marcă de băuturi alcoolice. Internauții o condamnă pe artistă că și-a lansat acest business doar pentru bani.
J-Lo nu este doar o actriță și o cântăreață de succes, dar și o femeie de afaceri implicată. Aceasta are un brand de cosmetice și produse de încgrijire personală, iar acum deține și o marcă de băuturi alcoolice. Lucru care nu a fost deloc pe placul admiratorilor.
Deși a declarat de mai multe ori că ea nu obilnuiește să consume alcool, Jennifer Lopez a lansat zilele trecute o marcă de băuturi ce conțin alcool.
„Îmi place să mă distrez și să mă relaxez cu prietenii, dar nu am găsit niciodată o băutură potrivită pentru mine. Am căutat ceva de care să mă pot bucura, care să se potrivească modului atent în care îmi trăiesc viața. Când nu l-am găsit, am decis să creez Delola”, a afirmat artista într-un mesaj prin care anunța lansarea liniei de băuturi.
Jennifer Lopez spera să dea lovitura cu această lansare, însă a primit, în schimb, o mulțime de mesaje dezaprobatoare de la fani. Aceștia o condamnă pe artistă, mai ales că soțul ei, Ben Aflleck, a fost dependent de alcool în trecut.
„Mi se pare atât de fals să promovezi alcoolul când ea vorbește despre cât de rău este alcoolul pentru pielea ei, că nu face parte din stilul ei de viață, să nu vorbim și despre vechile probleme ale lui Ben. Dar hey, cu toții ne-am schimba pentru bani, nu?!”, a comentat altcineva.