Giulia promovează chimia în rândul tinerilor

.

Giulia s-a alăturat în calitate de Ambasador al proiectului Future City și inițiativei companiei BASF de a promova știința în rândul tinerilor prin platforma educațională Chemgeneration.com. Giulia vă învită în „Orașul viitorului”- jocul educaţional online adresat tinerilor, care are drept obiectiv îmbinarea principiilor sustenabile cu inovațiile din domeniul științific.
„Proiectul Future City este unul care mi-a atras atenţia din momentul în care mi-a fost prezentat. Puţini ştiu faptul că în liceu am fost extrem de pasionată de chimie şi mă bucur că am fost aleasă Ambasador pentru acest proiect. Sper ca tinerii să fie receptivi şi să înţeleagă faptul că ne întâlnim în fiecare zi cu chimia, uneori nici nu ne dăm seama de acest lucru”, a spus Giulia, Ambasadorul campaniei.
„Când am ales Ambasadorul din România pentru proiect ne-am dorit o persoană publică care să fie aproape de tânăra generație, care să poată aduce chimia aproape de tineri, iar Giulia a fost cea mai potrivită alegere. Am aflat că este pasionată de chimie încă din liceu, și ce mod mai bun de a dovedi tinerilor că această materie este ‚cool’ decât prin vocea Giuliei ca Ambasador”, a declarat Luminița Teodorescu, Managing Director BASF România.
Campaniei s-au alăturat o serie de bloggeri pasionați de inovații și chimie. Cristian China (Chinezu), Marius Matache, Cristi Dorombach (Piticu’), Andrei Cismaru, Dan Dragomir, Sabina Cornovac, Laurenţiu Buică, Titus Căpîlnean, Dragoş Şchiopu, Mihalcea Nicolae şi Andreea Burlacu și-au invitat cititorii pentru a construi orașe virtuale sustenabile. Alături de Giulia, ei au participat la competiția „Future City Night with Bloggers”  în care s-au întrecut în construirea celor mai sustenabile orașe virtuale.În doar două săptămâni de la lansarea în România, proiectul a adunat peste 3,500 de jucători pasionați de inovații tehnologice şi interesaţi de sustenabilitate.
Până pe 3 decembrie, în cadrul proiectului se desfăşoară un concurs cu premii săptămânale atractive. Jucătorii înscriși în concurs au șansa să câștige marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab, ce va fi oferită prin tragere la sorți pe 3 decembrie.
La baza dezvoltării jocului a stat dorința companiei BASF de a promova în rândul tinerilor descoperi științifice și importanța chimiei în viața de zi cu zi într-o manieră distractivă și pe înțelesul lor. Jucând Future City tinerii au posibilitatea să descopere inovații cu un rol esențial în conservarea mediului înconjurător și realizarea unei dezvoltări durabile în viitor.BASF a lansat platforma educațională Chemgeneration.com în 2011 și are în plan dezvoltarea mai multor proiecte dedicate educării tinerilor în domeniul științific.

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton