Gabriela Cristea și Tavi Clonda, surprize neplăcute în vacanța de pe Coasta de Azur

Gabriela Cristea și Tavi Clonda și-au lăsat fetițele acasă și au plecat într-o mică escapadă. Cei doi au ales ca destinație Coasta de Azur pentru a marca opt ani de căsătorie.

„Mergem în vacanța părinților”, a anunțat Gabi Cristea înainte ca aventura să înceapă. Prezentatoarea de la Antena Stars s-a declarat încântată de apartamentul pe care l-au închiriat. Cu toate astea, nu toate merg conform planului.

Gabriela Cristea: „Mai aveam puțin și intram în depresie”

Gabriela Cristea a rămas aproape fără voce, iar la restaurant s-a mai întâmplat să rateze câte o masă, pentru că dacă nu ai rezervare și nu ești îmbrăcat adecvat, nu ca de plajă, nu poți intra.

„Am făcut pauză vocală, practic mai aveam puțin și intram în depresie din cauza faptului că nu reușeam să vorbesc. Și astăzi o să fac pauză vocală pe cât o să se poată, și evident că voi lua multe medicamente, pentru că altfel nu se poate.

Problema mea este că am stat într-un ventilator și de acolo mi s-a tras. Dar, mă rog, știți cum e, nu mai stai să cauți vinovații și încerci să remediezi problemele. Între timp însă, vom avea și astăzi o zi plină și am început cu un mic dejun aici, la hotel, și ei merg foarte mult pe zona de patiserie, așa cum v-am arătat și ieri”, a mărturisit Gabi Cristea pe o rețea de socializare.

Citeşte și: Gabriela Cristea și Tavi Clonda s-au filmat în bolidul de lux, de aproape 100 000 de euro. „Sper să nu dați cu hate”. Cum arată mașina

Citeşte și: Câți bani au dat Gabriela Cristea și Tavi Clonda pentru jucăriile fetițelor lor: „Cât un avans pentru o mașină”

Gabi Cristea, despre Tavi Clonda: „A fost rupt de foame”

Prezentatoarea a recunoscut că soțul ei, Tavi Clonda, a fost nevoit să facă foamea, asta pentru regulile de la Cannes sunt total diferite de cele întâlnite până acum, primează ținuta și rezervarea.

”A fost ieri rupt de foame, pentru că nu a mâncat decât micul dejun și cina. Probabil că o să mă întrebați de ce am mâncat de dimineață, și după abia seara, pentru că aici lucrurile se întâmplă în felul următor: nu ai rezervare, nu intri. Nu ai rezervare, nu mănânci. Sau te duci și te rogi de diverși ca să te lase să intri la restaurant.

De altfel, Tavi v-a arătat și în video aseară, dacă vii de pe plajă nu prea ai șanse să mănânci, pentru că înainte trebuie să treci pe la camera de hotel, să te faci frumos. Și după aceea, dacă ei te scanează și arăți bine, te primesc, dacă nu, trebuie să mergi mai departe, să cauți în altă parte”, a mai spus Gabriela Cristea.

Citeşte și: Regula pe care și-au impus-o Gabriela Cristea și Tavi Clonda în timpul certurilor: „Prefer să mergem așa”

Citeşte și: Motivul pentru care Gabriela Cristea și Tavi Clonda vor să-și vândă casa. Cum arată locuința

Artistul recunoaște că jobul de tată nu e deloc ușor, chiar dacă e plăcut. “Sunt frumoase, sunt drăguțe, dar munca și energia pe care o au te poate doborî la un moment dat, te epuizează”, mărturiseaTavi Clonda pentru UNICA.ro. Prin urmare, soții Clonda – Cristea au decis ca deplasarea să fie doar în doi, cea care a venit cu ideea fiind vedeta TV.

„Sărbătorim, tocmai asta este, ne facem un cadou. Pe 24 august am făcut nunta, pentru mine evenimentul din 2015 este aniversarea căsătoriei, atunci ne-am căsătorit civil. O sărbătorim și pe cea religioasă din 2019.

Acum sunt doar 8 ani, dar de la an la an e bine să sărbătorim, indiferent câți ani, când e o cifra rotundă atunci sărbătorim mai cu fast și cu prieteni, dar acum, în august, mergem doar noi doi și cred că o să prindem chiar și 24 august acolo”, a mai spus, pentru UNICA.RO, Tavi Clonda.

Foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!