Gabi Cristea și Tavi Clonda, răsfăț în Grecia. Suma fabuloasă pe care au lăsat-o într-un supermarket din țară înainte de plecare

Gabi Cristea și Tavi Clonda au plecat alături de fetițele lor și de alți prieteni în Grecia, unde au închiriat o vilă. Cei doi se declară entuziasmați de tot ce au întâlnit aici, iar despre plajă spun că e superbă.

Artistul a făcut și o trimitere discretă către litoralul românesc, unde prețurile au ajuns să bată serviciile. ”Șezlongurile sunt gratis aici, atâta timp cât iei de la ei mâncare, băuturi”, a precizat Tavi Clonda pe o rețea de socializare.

Tavi și Gabriela au rămas cu o gaură în buget după ce au făcut cumpărături pentru Grecia

Înainte de a demara spre Grecia, Tavi și Gabriela s-au pregătit temeinic pentru această călătorie, așa că au făcut și ceva cumpărături. La sfârșit au avut însă un șoc, asta când au văzut cât au cheltuit. ” A fost prietenul meu în vacanță în Grecia și mi-a spus că gama lor de vinuri nu este ce trebuie anul acesta. Așa că, dacă vrem să servim un vin rose pe plajă, seara, ar fi bine să-l luăm de aici.

O să luăm o șampanie pentru copii pentru că le place să dea noroc”, spunea Tavi Clonda înainte să ajungă la destinație. „Cumpărăm și suc, și apă plată, și vin, zici că mergem într-o țară subdezvoltată”, glumea Gabriela Cristea.

Surpriza a venit la casa de marcat din supermarket, unde cei doi au avut de achitat 1681,98 de lei.”Și uite așa am terminat cumpărăturile și am plecat după ce ne-am ușurat bine de bani”, au remarcat ei la sfârșit.

Citeşte și: Gabriela Cristea și Tavi Clonda, copleșiți de problemele de sănătate cu care se confruntă: „M-a durut, dar am rezistat”

Citeşte și: Tavi Clonda și Gabriela Cristea vor sărbători 8 ani de căsătorie pe Coasta de Azur: ”Ne facem un cadou”/ Exclusiv

Citeşte și: Regula pe care și-au impus-o Gabriela Cristea și Tavi Clonda în timpul certurilor: „Prefer să mergem așa”

”Sunteți în vacanță acolo și Grecia arde”

Chiar dacă Grecia este din nou acaparată de incendii, Gabi Cristea a vrut să linștească spiritele după ce a primit mai multe mesaje și a precizat că în zona unde sunt ei nu există niciun pericol.

Dacă vă uitați la știri, vedeți că sunt din ce în ce mai multe știri despre faptul că sunt diverse avertizări pentru Grecia în ceea ce privește focul. Sunt multe zone în care, din păcate, sunt incendii foarte grave. Asta se petrece an de an în Grecia. În general, zona de sud și insulele sunt foarte afectate.

Au fost multe mesaje și foarte mulți dintre voi care îmi spuneau: ”Sunteți în vacanță acolo și Grecia arde”. Într-adevăr, sunt multe zone, dar și zone în care situația este foarte bună, nu sunt incendii, slavă Domnului. Din fericire, în locul unde suntem noi totul e sigur”, a spus Gabi Cristea pe o rețea de socializare.

Citeşte și: Motivul pentru care Gabriela Cristea și Tavi Clonda vor să-și vândă casa. Cum arată locuința

Citeşte și: Gabriela Cristea și Tavi Clonda au propria piscină cu apă sărată. Cât i-a costat proiectul

„Am văzut mai multe mașini de pompieri care mergeau spre o locație, vă dați seama că ne-a luat un pic inima”

Cu toate astea, a exitat un moment când le-a stat inima în loc, asta după ce au văzut mai multe mașini de pompieri.

„Ieri am intrat pe autostradă, pentru că am fost la o plajă și am văzut mai multe mașini de pompieri care mergeau spre o locație, vă dați seama că ne-a luat un pic inima. Focul pare că a ajuns și într-o zonă mângâiată de Dumnezeu, cum s-ar spune, pentru că cel mai apropiat punct de unde suntem noi și care pare să aibă o avertizare de grad 4 este muntele Athos, sper ca și acolo situația să se liniștească.

La noi totul este bine, este foarte cald, astăzi bate vântul, dar nu suntem într-o zonă în care am putea avea probleme, ne continuăm vacanța”, a explicat Gabriela Cristea.