Emily Burghelea susține că a primit un semn divin înainte de accident: „Ne-a protejat și ne-a călăuzit”. Ce a văzut influencerița în fața mașinii

Emily Burghelea a fost victima unui accident rutier petrecut în Mauritius săptămâna trecută, când autoturismul în care se asfla s-a izbit frontal de un TIR. Influencerița a oferit acum mai multe detalii despre teribila experiență pe care a avut-o la finalul vacanței și a povestit cum a reușit să ajungă înapoi în România și cum se simte în prezent.

Emily Burghelea, detalii despre accidentul din Mauritius

Emily Burghelea a povestit ce s-a întâmplat imediat după impactul cu TIR-ul, în timp ce se îndrepta spre aeroport. Influencerița a dezvăluit cum a găsit puterea de a se ridica și de a vorbi cu polițiștii, care le-a ajutat pe ea și nașa ei să ajungă în timp util la aeroport, pentru a prinde avionul spre România.

„Știam că lucrurile nu pot rămâne așa. Mai avem multe de făcut înainte să murim. Imediat după accident, cu toată durerea, am ridicat-o pe nașa de jos și i-am zis că avem o singură variantă. Să ne rugăm să ajungem acasă. Nașa întreba disperată: „Where is my son” și nu răspundea la alte întrebări până când i-am zis: „Fiul tău este bine! Te așteaptă la aeroport! Vrei să-l vezi? Ridică-te, roagă-L pe Dumnezeu să-ți dea putere și hai să-l vezi pe băiețel! Este la aeroport, te așteaptă, hai să plecăm împreună acasă!”, a povestit Emily Burghelea pe pagina sa de Instagram.

Indluencerița a precizat că, odată ajunse la aeroport, au fost așezate în scaune cu rotile și duse la avion, unde s-au reunit cu familiile lor.

„Am urmat o procedură rapidă și conduse de unul dintre polițiști, am ajuns la aeroport în timp util să ne îmbarcăm în avionul pentru care aveam bilete. Le-am spus tuturor că am avut un accident și că suntem bine, ne-au oferit scaune cu rotile și ne-au dus rapid până la ușa avionului, ne-au verificat și ne-au lăsat să zburăm ca și cum Dumnezeu ne-a deschis toate porțile, să ne putem interna acasă! Am avut credința că totul este posibil și cu ajutorul lui Dumnezeu, impoaibilul a devenit posibil! Privind în urmă, am riscat foarte mult însă în acele clipe, simțeam cum pașii ne sunt călăuziți divin, iar Dumnezeu ne-a dat putere și a ales cea mai bună cale pentru noi”, a continuat ea.

Citește și: Emily Burghelea, implicată într-un accident rutier: „Moartea ne-a făcut cu mâna”. Cum se simte acum influencerița

Citește și: Andrei, soțul lui Emily Burghelea, la spital din cauza unei „bacterii atipice”, după revenirea din concediu

Revederea cu copiii

Emily Burghelea a mărturisit că s-a bucurat foarte mult să-și revadă copiii și soțul și nu-și dădea încă seama de rănile pe care le avea în urmă impactului, din cauza adrenalinei.

„Când ne-am văzut copiii am simțit cum o cascadă de fericire ne inundă sufletele. Nu o să-i uit niciodată privirea lui Andrei, dar noi eram bine, din cauza impactului corpurile erau calde, nu simțeam nimic. Doar adrenalină și o avalanșă de iubire din partea familiei care ne-a crezut moarte pentru câteva clipe”, a povestit influencerița.

La fel de speriat a fost și Andrei, soțul influenceriței, care preț de câteva momente a crezut că soția lui a murit în accident.

„La decolare Andrei mă ținea de mână și îi tremura tot corpul, se uita la mine și era șocat, copleșit, uluit, ce am trăit eu, dar ce a putut să trăiască el. Eram în viață, eram împreună și am suportat zborul, din Africa până înapoi în România. A fost o minune! Cum am aterizat am ajuns de urgență la spital, unde am simțit că suntem salvate”, a mai spus ea.

Citește și: Florin Dumitrescu, despre întoarcerea Ginei Pistol pe micul ecran, la MasterChef: „E mână de fier” / Exclusiv

Citește și: Gina Pistol dezvăluie de ce a acceptat să revină în televiziune și să prezinte MasterChef România, la Pro TV: „Aveam nevoie de mine sănătoasă” / Exclusiv

Emily Burghelea a primit un semn înainte de accident

Într-o altă postare pe rețelele de socializare, Emily a dezvăluit că înaintea impactului a văzut, deasupra mașinii, un înger care își deschidea aripile. Influencerița este de părere că era un semn de la Dumnezeu, care a apărat-o.

„Înainte de impact am avut o premoniție si mi-am imaginat un înger alb care-si deschide aripile in fata mașinii noastre…. Cred ca acela a fost Însuși Dumnezeu care ne-a protejat si ne-a călăuzit si ne-a dat putere si ne-a dat viață ca eu să pot scrie acum, aici, Slavă Domnului! Dumnezeu există și face minuni! Noi suntem dovada vie!”, a scris Emily Burghelea în mediul online.

Aceasta le-a arătat urmăritorilor ei de pe Instagram câteva din rănile pe care le are, majoritatea la nivelul picioarelor, unde este plină de vânătăi. În prezent, influencerița vizitează mai mulți medici și spune că trebuie să fie supusă unor intervenții chirurgicale.

Vezi în Galeria FOTO de mai sus mai multe imagini cu Emily Burghelea

Sursă foto: Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!