Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

.
A mai rămas o zi până la nunta regală, cel mai așteptat eveniment al anului 2018, dar logodnica prințului Harry a reușit să devină deja un fenomen al modei în toată lumea. Iată ce înseamnă efectul Meghan Markle.

Chiar dacă nu a devenit oficial prințesă, imaginea lui Meghan Markle este deja una foarte influentă în domeniul modei și femei din toată lumea sunt fascinate de stilul ei. Așa cum și în cazul ducesei de Cambridge a existat efectul Kate Middleton, informează Dailymail.

De fiecare dată când au apărut fotografii cu Meghan alături de prințul Harry și imaginile cu outfit-ul ei au fost distribuite pe social media, traficul  de pe site-urile designerilor care au creat hainele a crescut.

Deși prințesa Diana rămâne imaginea emblematică a Casei Regale în materie de modă, aparițiile publice ale lui Meghan sunt deseori comparate cu stilul mamei viitorului său soț. Haina albă pe care a purtat-o Meghan în ziua când ea și prințul Harry și-au anunțat logodna s-a vândut în 12 ore.

Faptul că membrii familiei regale au acceptat-o pe fosta actriță americană a oferit speranțe în rândul tuturor femeilor afro-americane de a fi mai bine văzute la locul de muncă.

Ce înseamnă efectul Meghan Markle?

Termenul de „efect” este descris ca fiind o tendință ce are impact asupra celorlalți. Meghan Markle a declanșat o creștere mare în vânzările de produse pentru hainele și accesorile pe care le poartă. Conform consultanților de vânzări din Marea Britanie, Meghan ar fi contribuit cu 150 milioane de lire la industria de modă britanică.

Viitoarea soție a prințului Harry este foarte atentă la ceea ce poartă și înțelege puterea pe care moda o poate avea asupra creării unei legături cu comunitatea. Faptul că a ales designeri britanici pentru mai multe dintre outfit-urile ei, arată angajamentul său de a sprijini moda britanică în noul său rol de membru al familiei regale. De fiecare dată, Meghan conferă personalitate ținutelor ei și le face accesibile publicului său.

Se pare că nunta regală și toate pregătirile de dinainte au dublat veniturile, așa cum și Kate Middleton a fost un trendsetter după ce s-a logodit cu prințul William.

Dar influența stilului ei nu se oprește la granițele Regatului Marii Britanii. Efectul Meghan Markle a avut un impact uluitor și asupra brand-urilor din alte țări. De asemenea, cu speculațiile din jurul caselor de modă care ar fi putut creea rochia de mireasă a fost o adevărată frenezie în mediul digital. Se spune că până la urmă va purta o rochie de mireasă în valoare de 100.000 de lire sterline ce va fi creată de Ralph&Russo.

Ținutele lui Meghan Markle care au generat vânzări de milioane

Blugii de la brand-ul Canadian Mother, pe care fosta actriță i-a purtat la Jocurile Invictus, au făcut să crească traficul pe site-ul web la companiei cu 200% și o creștere de 60% a căutărilor Google, comparativ cu aceeași săptămână a anului trecut.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

Președinta brand-ului Mother, Lela Becker, a spus că blugii rupți s-au vândut în 3 zile și alte 400 de persoane s-au înscris pe o listă de așteptare. Traficul pe site a fost mai mare ca atunci când este Black Friday.

Meghan a purtat, de asemenea, o geantă de la Everlane și, potrivit fondatorului și directorului executiv al mărcii, Michael Preysman, au fost mai mult de 20.000 de persoane pe o listă de așteptare.

Căutările pentru cămașă Misha Nonoo albă pe care o purta au crescut cu 62% în săptămâna următoare, iar traficul a crescut cu 130%.

Haina albă Line the Label pe care a purtat-o în ziua în care ea și prințul Harry și-au anunțat logodna, s-a vândut imediat. În semn de apreciere, compania a redenumit modelul cu numele lui Meghan.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

Și în cazul cerceilor de la Birks, traficul a crescut cu 500%. Compania a dezvăluit că acest lucru se întâmplă de fiecare data când Meghan alege să poarte o pereche de cercei de la ei.

Pentru rochia pe care a purtat-o la ședința foto de logodnă, Meghan a ales celebrul brand britanic Ralph & Russo. Pentru că rochia a fost cusută manual pe parcursul a sute de ore de muncă, iar penele aplicate sunt din aur, se estimează ca aceasta a costat 56.000 de lire sterline.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline
La slujba de Crăciun alături de viitorul său soț, Regina Elisabeta, prinţul Philip, ducele şi ducesa de Cambridge şi ducele de Wales, Meghan a purta o haină camel a brandului canadian Sentaler, care a costat în jur de 1300 de dolari. Modelul s-a vândut imediat și au existat foarte multe comenzi peste tot în lume.

Ea și-a accesorizat ținuta cu o geantă maro Chloé, de 1.550 de dolari, cizme Stuart Weitzman, în valoare de aproape 800 de dolari şi  o pereche de cercei cu diamante, care costă aproape 6.000 de dolari.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

La Edinburgh, în Scoția, pe lângă căutările pe care haina ei le-a generat, geanta de la Strathberry, în valoare de 425 de lire sterline, s-a vândut în 11 minute, iar traficul pe site-ul companiei scoțiene a crescut cu 5000 de procente.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

În cadrul evenimentului de la Commonwealth, Meghan a purtat o rochie neagră ‘Jackie O’, marca Black Halo, care s-a vândut în 10 ore și compania a fost forțată să muncească mult pentru a face față comenzilor.

Tot acolo, la Forumul Tineretului Commonwealth, Meghan a prezentat o rochie de zi creată de designerul francez-american Joseph Altuzarra. Cu un croi atipic, curea și nasturi în față, care a costat aproximativ 2.000 de dolari, alegerea a primit nota 10 din partea criticilor de modă. În următoarele ore, vizitele pe site-ul companiei au crescut cu 400 de procente, iar pe Instagram cu 300%. Pentru a completa ținuta, a optat pentru un sacou negru, o creație Camilla and Marc blazer în valoare de 700 de dolari.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

Care este efectul Meghan Markle asupra femeilor de culoare

Așa cum stilul ei influențează industria modei, are un impact răsunător și în rândul femeilor afro-americane, care cred că Meghan este o adevărată sursă de inspirație. Acestea speră ca exemplu viitoarei prințese să le ajute să fie mai ușor acceptate în societate.

Efectul Kate Middleton

În 2015, efectul Kate Middleton a contribuit cu 152 milioane de lire la economia britanică. De asemenea, aparițiile prințesei Charlotte și ale prințului George au adunat 177 de milioane de lire.

Efectul Meghan Markle: Ținutele ei au generat vânzări de milioane de lire sterline

Meghan Markle și Prințul Harry se vor căsători mâine, 19 mai, la Capela St. George de pe domeniul Castelului Windsor.

Citește și:

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton