Pentru Crina Abrudan, maşina nu este doar o necesitate, ci şi o pasiune. Din experienţa de copilot şi pilot de raliu a învăţat ce atuuri trebuie să aibă un automobil performant şi a ales ca maşină personală un SUV, Hyundai ix35.
I-au plăcut întotdeauna maşinile şi viteza, iar anul trecut şi-a făcut curaj şi a trăit pe propria piele experienţa unei curse, ca pilot de raliu într-o competiţie de viteză în coastă organizată la Reşiţa. Crina Abrudan a dus pasiunea pentru automobile în afara pistei şi a ales ca maşină personală un vehicul performant şi, în acelaşi timp, sofisticat şi carismatic. Hyundai ix35 o însoţeşte în fiecare zi şi face ca drumurile în oraş şi în afara lui să fie mai plăcute şi mai sigure, date fiind dotările tehnice cu care este prevăzut.
Cum ţi-ai descoperit pasiunea pentru sport şi mai ales pentru raliu?
Sunt o iubitoare a sportului şi prin natura meseriei mele. Dacă e să mă refer la sporturile pe care le-am practicat în ultimii ani, pot să spun că raliul ar fi pe primul loc. îmi place foarte mult să conduc, am carnet de 15 ani, am con-dus de nenumărate ori pe traseul Bucureşti-Oradea şi retur şi o fac de fiecare dată cu mare plăcere. Am participat pentru prima dată la un raliu în calitate de copilot, în urmă cu cinci ani, împreună cu băieţii de la Napoca Rally Team, Bogdan Marişca şi Marco Tempestini. Atunci a fost o atribuţie de serviciu, am fost trimisă de către şefii mei la raliul de la Miercurea Ciuc. Mi-a plăcut foarte mult şi am păstrat o relaţie de prietenie cu piloţii, aşa că peste câteva luni m-au invitat la o etapă de raliu de la Cluj.
Ai debutat anul trecut în calitate de pilot. Cum a fost această experienţă?
A fost extraordinară! Dacă ştiam doar ce înseamnă să fii copilot şi simţisem doar tracul pe care îl ai stând pe scaunul din dreapta, acum m-am pus în pielea pilotului. Emoţiile au fost foarte mari în seara dinaintea probei. Recunosc că noaptea am dormit destul de puţin şi m-am gândit întruna la ce se va întâmpla a doua zi. Mă aşteptam să fiu ultima în clasament, pentru că eram pentru prima dată la volan într-o competiţie, nu ştiam prea bine traseul – spre deosebire de ceilalţi piloţi care-l cunoşteau în detaliu, pentru că aveau experienţa anilor precedenţi – dar cel mai teamă îmi era să nu cumva să mă fac de râs.
Vezi continuarea pe viva.ro. CLICK AICI!