Ce cadou a primit Adela Popescu de la Radu Vâlcan. Actrița a împlinit 37 de ani / Video

Adela Popescu a împlinit duminică, 8 octombrie 2023, vârsta de 37 de ani, iar soțul ei, Radu Vâlcan, i-a făcut un cadou inedit. Acesta i-a dăruit soției sale câteva ore de odihnă.

Știind că soția sa nu este doar o actriță de succes, implicată în mai multe proiecte, dar și mamă a trei copii, Radu Vâlcan a decis să îi facă un cadou mai special: câteva ore de liniște, în care să doarmă și să se odihnească.

Ce cadou a primit Adela Popescu de la Radu Vâlcan

Adela Popescu a împlinit frumoasa vârstă de 37 de ani, iar Radu i-a spus că vor pleca doar ei doi într-o scurtă călătorie, de ziua ei. Deși se aștepta să ajungă la aeroport, actrița a poposit într-un alt loc.

Radu Vâlcan a povestit pe rețelele de socializare cum a surprins-o pe soția sa, cu o noapte la hotel, departe de agitația de acasă.

„Poza asta e în felul următor, pentru că despre așa ceva este poza asta. Ieri, spre prânz, am plecat, chipurile, spre aeroport. Destinație necunoscută. Și-am făcut stânga, în loc de dreapta. Am mers, nu mult, și ne-am oprit. Am scos-o din nebunia ei frumoasă și i-am făcut cadou câteva minute de liniște nebună. Este ziua ei, ziua asta este a ei, despre ea, o merită. Așa s-a bucurat, s-a odihnit. Ea este un exemplu pur că încă există oameni, că oamenii sunt frumoși, că oamenii frumoși oferă și trebuie răsplătiți, măcar cu un moment de liniste, de somn”, a scris actorul pe Facebook, unde a postat o imagine în care apare Adela Popescu dormind într-un pat plin de petale de trandafir.

„Iubirea mea, te iubim, sper că te-ai odihnit suficient”, și-a încheiat Radu Vâlcan mesajul.

Citește și: Adela Popescu și Radu Vâlcan, momente de răsfăț la malul mării: „Am dat o fugă-n Vama Veche”

Citește și: Adela Popescu, lecție de încredere în sine: „Sunt femei mult mai talentate și frumoase, cu toate astea eu am reușit” / Exclusiv

Citește și: Adela Popescu a împlinit 37 de ani! Lucruri pe care nu le știai despre actriță

Citește și: Cum își menține Adela Popescu silueta: „La mine nu merge asta cu mănânc grătar și salată. Nu slăbesc”/ Exclusiv

Cum a reacționat actrița când și-a văzut cadoul

Adela știa că Radu o va duce într-o scurtă călătorie, așa că a vrut să își petreacă ziua de naștere și alături de cei trei băieți ai cuplului. Au făcut un tort de clătite, după care au plecat spre aeroport. Doar că, cei doi nu au mai ajuns la aeroport, ci la un hotel.

„Pentru că urma să plecăm în după amiaza aceea și nu voiam să ratez aniversarea mea împreună cu copiii, ne-am apucat de foarte de dimineață să facem tort de clătite. După cel mai frumos și important “la mulți ani” am plecat grăbiți către aeroport. Sau, mă rog, acolo credeam eu. Ca de obicei aveam inima cât un purice și nu vă ascund că în mintea mea nu prea înțelegeam sensul unui “deranj” atât de mare pentru doar o noapte. Dar cum calul de dar nu se caută la dinți, am zis ce-o fi o fi, doar că după indicii nu reușeam nicicum să îmi dau seama în ce oraș european aveam să aterizăm. După o dreapta în loc de stânga, am ajuns. Unde? Vă invit să descoperiți în filmarea aceasta. Tot ce pot să vă spun este că o idee mai bună nici că putea să aibă”, a scris actrița pe Instagram, unde a postat un filmuleț cu mica aventură de ziua ei.

CONȚINUT VIDEO UNICA

În imagini se vede cum Adela și Radu au petrecut o zi de neuitat împreună. S-au plimbat cu metroul, au mers la un spectacol de teatru, au luat cina în oraș și au dormit liniștiți la hotel.

Vezi în Galeria FOTO de mai sus mai multe imagini cu Adela Popescu și Radu Vâlcan

Sursă foto: Instagram., Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!