Prezentatoarele TV Andreea Marin și Andreea Esca sunt, încă o dată, victimele unei escrocherii online. Impostorii de pe Internet vând produse cosmetice la prețuri destul de mari, sub pretextul că cele două jurnaliste le folosesc și recomandă.
Jurnaliștii Actualitate.net au contactat reprezentanții produselor cosmetice în calitate de clienți. Li s-a spus că respectivele produse sunt promovate de mai multe personalități cunoscute în România, lucru complet neadevărat.
Andreea Marin și Andreea Esca sunt din nou victimele unei escrocherii online
„Bineînțeles că avem acordul Andreei Esca pentru promovarea produsului. Este promovată de mai multe vedete. Doriți crema sau nu?”, a declarat telefonic, ușor iritat, reprezentantul de vânzări, potrivit sursei citate.
Pe Internet și pe rețelele sociale circulă mai multe reclame plătite la produse cosmetice, haine, accesorii și vacanțe, printre multe altele. Printre acestea, în prezent, circulă o reclamă cu Andreea Esca la pupitrul știrilor, promovând Derma Pro, o cremă minune. Vocea prezentatoarei era reprodusă cu ajutorul inteligenței artificiale.
Odată accesat link-ul din video, potențialul cumpărător este direcționat către un site de rețete în limba croată unde este afișat un text despre o doamnă de 47 de ani și povestea ei despre cum reușește să rămână tânără.
Andreea Esca: „Nu știu cum putem opri toate nemerniciile acestor oameni”
„În fiecare zi mă sună câte un prieten să-mi semnaleze aceste escrocherii. Nu este nimic adevărat, bineînțeles. Dar nu știu cum putem opri toate nemerniciile acestor oameni care profită fără nicio jenă de imaginea noastră și buna credință a cititorilor. Trist, foarte trist.
Eu am mai spus, și repet. Câtă vreme nu sunt informații apărute pe site-urile PRO TV, AlistMagazine sau conturile mele reale de socializare, nu sunt adevărate! Dar e din ce în ce mai greu să știi și dacă e vorba de un interviu real, deci… suntem într-un mare haos provocat de partea negativă a lumii virtuale”, a declarat Andreea Esca, pentru Actualitatea.net.
Același text promoțional este folosit pentru a promova mai multe creme cu denumiri diferite. Spre exemplu, crema Interskin este promovată ca fiind recomandată atât de Andreea Marin, cât și de Andreea Esca. Aceleiași creme i se face reclamă printr-un articol cu titlul: „Am crezut că o mamă în vârstă de 47 de ani era iubita fiului acesteia. Ea ne-a dezvăluit secretul tinereții sale”.
Andreea Marin a mai vorbit în trecut despre escrocheriile online care se folosesc de imaginea ei.