Amalia Năstase vrea să transforme celebrităţile autohtone în părinţi spirituali.
Soţia tenismenului Ilie Năstase a demarat, joi (11 septembrie), la Hotel Marriott o campanie prin intermediul căreia încearcă să atragă personalităţile autohtone în familia CID (Fundaţia Copii în dificultate), ce are ca scop ajutorarea micuţilor cu care viaţa nu a fost aşa darnică.
„Inspirată de adopţiile la distanţă, menite să-i ajute pe copiii din lumea a lll-a, m-am gandit că în acest fel ne putem şi noi ajuta copiii cu probleme.
Pe ai noştri ne-am obişnuit să-i lăsăm în grija străinilor care să ni-i îngrijească şi să-i finanţeze”, ne-a spus Amalia Năstase.
Amalia Năstase vrea să transforme celebrităţile autohtone în părinţi spirituali.
Soţia tenismenului Ilie Năstase a demarat, joi (11 septembrie), la Hotel Marriott o campanie prin intermediul căreia încearcă să atragă personalităţile autohtone în familia CID (Fundaţia Copii în dificultate), ce are ca scop ajutorarea micuţilor cu care viaţa nu a fost aşa darnică.
„Inspirată de adopţiile la distanţă, menite să-i ajute pe copiii din lumea a lll-a, m-am gandit că în acest fel ne putem şi noi ajuta copiii cu probleme.
Pe ai noştri ne-am obişnuit să-i lăsăm în grija străinilor care să ni-i îngrijească şi să-i finanţeze”, ne-a spus Amalia Năstase.
Semnalul tras de Amalia nu a rămas fără ecou în rândul vedetelor autohtone.
Dacă Mihaela Tatu a încercat să le demonstreze celor prezenţi că e încă de 3x femeie şi şi-a făcut apariţia la eveniment într-o ţinută sobră şi cu 30 de kilograme mai puţin, nu acelaşi lucru se poate spune despre Gianina Corondan, care a rupt gura târgului cu ţinuta sa de plajă.
Aflată într-o permanentă căutare a unui lucru numai de ea ştiut, vedeta tv le-a zâmbit şăgalnic invitaţilor (Călin Popescu Tăriceanu, Cristina Copos, Nadia Comăneci, Mihaela Geoană, Mihaela Rădulescu, Florin Chilian) de sub şepcuţa portocalie.
Foto: Florin Ghioca
Autor: Simona Tudorache