Industria modei şi internetul. Două domenii de explorat pentru minţile creative. Adelina Chivu le-a intuit potenţialul şi, de la Milano, lansează un business care promite să spargă toate tiparele. Află cum o jurnalistă devine femeie de afaceri.
Mai ales de când a crescut şi Anastasia, îmi vine să mă apuc iar să fac ceva. Deja a trecut prea mult timp de când stau acasă. Dar încă mă gândesc, să văd, nu am un plan concret”, spunea Adelina în 2012, într-un interviu în VIVA! Nu a trecut mult şi deja are un plan bine pus la punct. Am aflat despre el chiar acasă la ea, la Milano. Este vorba despre un proiect „care are le-gătură cu industria modei şi cu internetul. Pot să spun că nu este vorba doar despre comerţ online.”
Cum ţi-a venit ideea unui astfel de business? Aş vrea să-mi povesteşti exact locul şi momentul în care ţi-ai dat seama că acesta este viitorul tău.
Este interesant că îmi amintesc perfect când mi-a venit ideea, dar nu am luat-o foarte în serios la acea vreme. Eram la New York, în vacanţă. Pe Cristi l-am lăsat la o terasă, iar eu am plecat cu Maria Apostol, prietena mea, la shopping. Am umblat toată ziua şi nu am cumpărat nimic. Mi-a părut foarte rău că am pierdut ziua degeaba, erau multe alte lucruri pe care le-am fi putut face în acel timp. Povestea s-a repetat după ce am născut-o pe Anastasia. Eram în Milano şi îmi trebuia o ţinută pentru un eveniment la care eram invitaţi. Am căutat de am ameţit, fără rezultat.
Vezi continuarea pe viva.ro. CLICK AICI!