Adela Popescu l-a luat în vizor pe Răzvan Fodor în vacanța din Croația. Ce spune Irina

Irina și Răzvan Fodor nu au plecat singuri de această dată în vacanță, ci împreună cu Adela Popescu și Radu Vâlcan, dar și cu fiica lor, Diana, care îi va însoți pentru prima oară într-o escapadă cu barca.

Cei cinci au ales ca destinație Croația, iar distracția e în mod sigur la cote înalte. Cuplurile se întrec în replici savuroase.

Irina Fodor, vacanță pe barcă la întoarcerea din America Express

Irina Fodor a vrut să petreacă ma mult timp cu cei dragi după întoarcerea din America Express. După un sejur pe litoralul românesc, prezentatoarea a plecat cu soțul și copilul în marea aventură. “Mă scuzați, am lipsit câteva zile de pe aici, pentru că imediat după ce m-am întors din America Express, am simțit nevoia să petrec fiecare minuțel ca să mă reconectez cu toți ai mei: cu copilul, cu soțul, cu familia, cu prietenii.

Am stat pe acasă o perioadă, am plecat vreo două zile în Vamă, iar acum suntem pe drum spre Croația, pentru tradiționala vacanță cu barca din fiecare vară. Dar că anul acesta, câteva lucruri se întâmplă în premieră și, evident, entuziasmul este pe măsură:

1. Este prima vacanță pe catamaran în care o luăm și pe Diana. Bucuria ei este infinită și contagioasă.

2. Este prima vacanță pe mare în care vin și Adela cu Radu. More friends, more fun!

3. Nu am mai fost până acum cu barca în Croația, și toată gașca de abia așteaptă să descopere locuri noi”, mărturisea Irina Fodor, pe o rețea de socializare, în urmă cu două zile.

Citeşte și: Cine sunt finaliștii de la America Express 2024? Filmările s-au încheiat și am aflat echipele care au ajuns în finală / Exclusiv

Citeşte și: Cine a câștigat America Express 2024? Echipele Alexia – Aris Eram și Laura Giurcanu – Sânziana Negru au ajuns în finala sezonului 6

Irina Fodor, jurnal de călătorie

Răzvan și Irina Fodor, prezentatoarea emisiunii America Express, au parcursul drumul cu mașina și au făcut popas în Ungaria. “Pentru că am plecat cu mașina, azi-noapte am rămas să tragem un pui de somn în Ungaria, până în granița croată, într-un loc frumușel-foc, care ne-a și dat energie pentru azi, pentru a doua parte a drumului.

Mai avem doar câteva ore și ajungem în Marina Kremik, luăm în primire bărcuța și…toate pânzele sus.

Dacă aveți recomandări de mâncărică bună pe care trebuie să o încercăm sau locuri pe care nu trebuie să le ratăm, nu mi-ar strica deloc și tare v-aș mulțumi. Vă îmbrățișez și să aveți vacanțe frumoase!”, a mai spus Irina Fodor.

Răzvan Fodor, cucerit de Adela și Radu

Ajunși la destinație, cei patru au început să posteze pe rețele de socializare fotografii din fabuloasa călătorie: “Nu știu ce să scriu la poza asta, dar mă simt al naibii de bine cu oamenii ăștia…”, a precizat Răzvan Fodor.

Citeşte și: Modul inedit în care Adela Popescu și Radu Vâlcan și-au sărbătorit fiul de doi ani. “În sfârșit, a recunoscut și soțul”

Citeşte și: De ce a ales Adela Popescu să-și dea copiii în sistemul de învățământ privat: „Când vezi o taxă poate să ți se pară mult, dar…” / Exclusiv

„Am avut două zile neașteptat de frumoase. Nu ne-am certat deloc”

Prinsă în atmofera de vacanță, Adela Popescu nu a scăpat ocazia și a aruncat câteva săgeți către Răzvan Fodor. Vedeta are convingerea că dacă apar ceva tensiuni în peisaj în perioada următoare, de vină ar putea fi doar șarmantul brunet.

“Am avut două zile neașteptat de frumoase în Zadar-Croatia. Vă spun sincer, nu ne-am certat deloc, dimpotrivă. Dacă în următoarele ne tensionăm, eu zic că e cât se poate de clar că e din cauza lui Fodor”, a comentat prezentatoarea în dreptul câtorva imagini.

Foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!