Ediţie de excepţie Demascarea aseară la Antena 1. Măşti celebre sub care s-au ascuns personalităţi şi mai celebre din România i-au făcut pe telespectatori să rămână din nou aproape de Antena 1.
Ore întregi la machiaj, costume spectaculoase şi momente inedite au fost doar o parte dintre ingredientele serii trecute în compania lui Dan Negru. În minutul de aur 22.50, aproape 800.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau Demascarea la Antena 1, un număr de aproape trei ori mai mare decât al acelora care la aceeaşi oră urmăreau programul oferit de Pro Tv.
Che Guevara, Decebal, un clovn, o elevă nonconformistă, un leu şi un moş au fost cele şase măşti în spatele cărora au trebuit să afle cine se ascunde echipele conduse de Adelina Pestriţu şi Ion Dichiseanu aseară la Demascarea. Stela Popescu, Gabriel Duţu şi Spitalul 9 au fost de această dată ajutoarele de mască şi, ca în fiecare ediţie, o serie de momente artistice ar fi trebuit să le conducă pe cele două echipe către identificarea vedetei care se ascunde sub fiecare mască.
În spatele lui Decebal a stat nimeni alta decât Nicoleta Luciu. Machiajul spectaculos şi costumul le-au pus beţe în roate concurenţilor, niciuna dintre echipe nu a reuşit să ghicească cine stă în spatele legendarului personaj istoric. În ceea ce-l priveşte pe Che Guevara, lucrurile au fost mai simple. Ambele echipe au ghicit că în spatele revoluţionarului se află Alin Oprea.
În spatele măştii „Păcălici” s-a aflat nimeni alta decât Oana Roman, pentru ca moşul să fie Anamaria Prodan, protagonista realityshow-ului Prodanca si Reghe: aventura americană, difuzat de Antena 1 joia de la 20.20. În rol de Leu a intrat aseară Şerban de la Animal X şi el fiind de nerecunoscut sub masca spectaculoasă. Eleva nonconformist a fost Dana Săvuică, şi în cazul ei, ambele echipe reuşind să o identifice cu ajutorul indiciilor primte.
Şi aseară, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1. În minutul de aur 22.50, Antena 1 înregistra un rating mediu de 7.1 puncte şi o cotă de piaţă de 18.7% la nivel urban.
Foto:PR