În cadrul Galei Superbrands, care a avut loc pe 15 aprilie 2014, în Bucureşti, Sensiblu – unul dintre cei mai mari jucatori din piata de retail farmaceutic din România – a fost desemnat Superbrand pentru a patra oară în urma studiului realizat de catre Superbrands Romania in randul consumatorilor romani din intreaga țară.
Împlinind anul acesta 17 ani de activitate, Sensiblu s-a aflat pentru prima oară pe podiumul Superbrands în anul 2006, reuşind de atunci să se menţină în topul celor mai puternice branduri din România.
„Suntem foarte mândri de reuşitele pe care Sensiblu le-a avut de-a lungul ultimilor ani şi considerăm că acest titlu este o recunoaştere a efortului depus de echipa Sensiblu în cei 17 ani de activitate. Încă de la înfiinţare, principala noastră preocupare a fost să atragem în Sensiblu cei mai buni profesionişti, iar recunoaşterea primită din partea Superbrands ne confirmă performanţa echipei şi calitatea serviciilor pe care le oferim.
Succesul se datorează în primul rând tuturor celor ce ne-au creditat cu încredere deplină, dar şi farmaciştilor şi personalului farmaceutic, pentru că, prin intermediul lor, am reuşit să transmitem valorile fundamentale ale companiei Sensiblu şi să oferim acel sfat sănătos care a făcut diferenţa” – declară Dan Nicolescu, Director Marketing Sensiblu.
Statutul de Superbrand vine in urma cercetarii desfasurate în baza metodologiei internaţionale Superbrands care cuprinde o etapă de evaluare şi selecţie calitativă realizată de specialişti în marketing, comunicare şi branding şi o etapă de cercetare de piaţă. Compania Sensiblu a fost prezentă pentru prima oară în Cartea Superbrands în anul 2006, prin intermediul grupului A&D Pharma, iar patru ani mai târziu a reuşit performanţa de a fi primul brand românesc care s-a clasat în top 10 Superbrands alături de mărci internaţionale de renume.
„Ne bucurăm să regăsim Sensiblu şi în ediţia de anul acesta printre brandurile onorate cu statutul de Superbrand. Sensiblu este un brand iubit de consumatorii români şi apreciat de către aceştia pentru dinamism, calitate, încredere si diferentiere pe piata. E un brand cu care Romania se mandreste si care a avut o contributie majora in educarea consumatorului pe segmentul de piata pe care opereaza”, declară Cătălina Rousseau, President & CEO, BDR Associates şi Country Manager, Superbrands Romania.
Foto: Shutterstock