Odată cu lansarea magazinului online massimodutti.com, accesul la produsele șic, de înaltă calitate, ale brand-ului Massimo Dutti devine mult mai ușor pentru clienții din România.
Din data de 19 martie, website-ul va pune la dispoziția clienților colecțiile pentru bărbați, femei și copii, care cuprind atât ținute sofisticate, cât și îmbrăcăminte casual, ușor de purtat, precum și accesorii, ochelari, genți și încălțăminte. Colecțiile Limited Edition vor fi, de asemenea, disponibile pentru clienții online.Toate prețurile sunt exprimate în moneda locală, iar expedierea comenzilor în magazinele Massimo Dutti va fi gratuită. Taxa pentru livrarea standard este de 18 lei, iar pentru expediere expres, de 45 lei.
În ziua premergătoare lansării oficiale a magazinului online Massimo Dutti, abonații la Newsletter vor avea posibilitatea de a participa la o sesiune specială de shopping online, devenind astfel primii clienți.
Massimo Dutti folosește materiale de nouă generație, produsele remarcându-se, fără excepție, prin înalta calitate și confortul deosebit. Texturile rafinate, din fibre naturale, precum și îmbinările inovatoare de materiale, ajută la crearea de ținute comode și stylish. Bărbatul căruia i se adresează Massimo Dutti se remarcăprintr-o personalitateputernică,în timp ce femeia care poartă produsele mărcii este caracterizată de eleganță, încredere în sine, spirit practic și un stil care îmbină eleganța clasică cu cele mai noi tendințe internaționale. Linia Boys & Girls – pentru copii – oferă o combinație irezistibilă de produse de calitate cu prețuri atractive.
Magazinul online în România se lansează la 6 ani după introducerea brand-ului Massimo Dutti pe piață, moment marcat prin deschiderea primului magazin în Băneasa Shopping City din București. În prezent, marca este prezentă pe piață cu un total de 9 magazine în București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Constanța și Iași.