Aproape o treime dintre produsele de ketchup vândute prin super și hipermarketuri conțin cinci E-uri, arată un studiu al Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons. Pentru cele 26 de tipuri de produse analizate, numărul de E-uri variază între 1 și 9.
Mai exact, 30,76% dintre ketchup-urile vândut în super și hipermarketurile românești conțin 5 E-uri, 25 % – 2 E-uri, 23,07 % au în componență 4 E-uri, 7,69 % conțin 1 sau 7 E-uri, în timp ce 3,84 % din produsele analizate au în conținut 6 sau 9 E-uri, potrivit ANPCPPS.
Studiul a fost realizat pe 26 de produse tip ketchup, achiziționate în mod aleatoriu și anonim de inspectori din supermarket-urile românești.
Citeşte mai multe pe Libertatea.ro