„O femeie este frumoasă atunci când se simte bine, arată bine şi are încredere în sine”…
… crede Anca Stroe, director de marketing Danone România. De la această premisă a pornit şi cea mai recentă campanie a brandului Activia, iaurtul care îşi propune să ofere clienţilor săi sănătate, dar şi frumuseţe.
Astfel, cu bonurile de cumpărare a 14 produse Activia, te poţi înscrie, până în 17 februarie, în concursul de pe pagina www.activia.ro, prin care poţi câştiga una dintre cele 42 de superbe rochii create de designerul Rhea Costa special pentru această competiţie. Modelele combină elegant şi ingenios tendinţele modei de primăvară-vară şi vor fi croite pe măsurile fiecărei câştigătoare în parte.
Campania se adresează nu doar femeilor, ci şi partenerilor lor, care se pot înscrie în concurs pentru a le oferi un cadou deosebit prietenelor sau soţiilor. Pe site, participanţii pot vedea creaţiile şi, răspunzând la un chestionar, pot afla ce tip de rochi li se potriveşte cel mai bine.