O familie din București a vrut să petreacă câteva zile pe litoralul din Bulgaria, sperând să aibă parte de o vacanță liniștită și lipsită de griji. Însă niciodată nu se așteptau să treacă prin clipe de coșmar la hotelul de cinci stele pe care l-au ales de pe Booking.
Tot mai mulți români aleg să își petreacă concediul în Bulgaria, la hotele care oferă varianta de all-inclusive. Mulți se declară mulțumiți de sejur, însă există și cazuri în care turiștii au parte de experiențe incredibile. Acesta a fost și cazul unei familii din București care, pentru o sumă imensă, au avut parte de un tratament extrem de urât din partea conducerii hotelului.
Familie de români, dată afară dintr-un hotel din Bulgaria
Turiștii români au ales să își petreacă concediul în Bulgaria, la un hotel de cinci stele. Deși visau la vacanța perfectă, aceștia au descoperit că ceea ce le-a fost prezentat pe Booking nu era conform cu realitatea.
Pentru trei nopți de cazare la acest hotel de lux, românii au plătit 2.800 de lei. Prețul părea să merite, mai ales că aveau toate mesele incluse și acces la plajă. Însă, ajunși acolo, aveau să decopere că realitatea era cu totul alta.
„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris turista pe pagina de Facebook „Travel in Bulgaria”, potrivit Playtech.
Surpriza cea mare a fost camera de hotel. Aici, aerul condiționat nu funcționa, deși erau temperaturi caniculare.
„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea. Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai povestit femeia.
Problemele lor nu s-au încheiat aici. În timp ce încercau să rezolve problema cu cei de la Booking, turiștii români s-au trezit cu bagajele în stradă, fiind dați afară din hotel.
„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!”, a continuat femeia.
Aceasta și familia sa nu a avut de ales decât să se întoarcă în București, în miezul nopții, neavând posibilitatea de a se caza la un alt hotel.
„Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a încheiat românca postarea.