Dan Șucu a spus cât ar fi costat, de fapt, campania electorală a lui Călin Georgescu: „E netransparent. Autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă”

.

Afaceristul Dan Șucu contrazice declarațiile lui Călin Georgescu, adversarul Elenei Lasconi în turul al doilea al alegerilor prezidențiale, cum că a cheltuit 0 lei în campania sa electorală. Candidatul independent a beneficiat de o expunere masivă pe TikTok, după cum a concluzionat inclusiv Consiliul Suprem de Apărare a Țării (CSAT), convocat de președintele Klaus Iohannis pe 28 noiembrie, la patru zile de la primul tur al alegerilor.

Cât a costat, de fapt, campania electorală a lui Călin Georgescu?

În cadrul unei conferințe de presă desfășurate la Palatul Parlamentului, Dan Șucu, fondatorul Mobexpert, a făcut mai multe declarații despre campania electorală de pe TikTok a lui Călin Georgescu. Potrivit unor estimări realizate de mai mulți oameni de afaceri, până acum s-ar fi cheltuit mai multe zeci de milioane de euro în campania online a lui Georgescu.

„Dacă vorbim de sprijinul financiar pentru finanțarea unei campanii, eu, personal, ca om de afaceri, și majoritatea celor care sunt aici prezenți, lucrăm cu sute de mii de clienți. Mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil și cât mai puțin alterat către sute de mii de oameni, cam ceea ce se întâmplă și în zona politică”, a declarat Dan Șucu, potrivit Click!.

Citește și: Călin Georgescu, evitat de vecinii din Austria: „Un om de care ne-am îndepărtat rapid”. O femeie care l-a cunoscut face demersuri pentru a renunța la cetățenia română

„Sunt zile în care se cheltuie peste trei milioane de euro.”

„Noi cunoaștem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi. Și estimăm că ce s-a cheltuit până acum depășește 50 de milioane de euro. Sunt zile în care, după calculele noastre simple, se cheltuie peste trei milioane de euro, doar pe postări. E netransparent”, a continuat fostul investitor de la „Imperiul Leilor”.

Îngrijorat, Dan Șucu și-a exprimat dorința de a afla cine finanțează campania lui Călin Georgescu și cu ce obiectiv. După turul 1 al alegerilor prezidențiale, la finalul căruia Georgescu s-a clasat pe prima poziție în turul al doilea, românii care nu știau cine este au aflat cum s-a promovat Georgescu pe TikTok. Influencerii erau plătiți să-și încurajeze comunitățile să voteze. Fără să dea nume de candidați, TikTok-erii răspândeau același mesaj repetitiv despre cum ar trebui să fie noul președinte al României, folosind adjective prin care Georgescu s-a descris pe parcursul campaniei sale.

Citește și: Theo Rose, reacție tranșantă după ce s-a spus că ar fi fost plătită să-l susțină pe Călin Georgescu. „Eu nu las pe nimeni să mă folosească!”

„Autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă acolo.”

„Eu, înainte de a vota, mi-aș dori să cunosc cine investește toate sumele acestea. Trebuie să fim în cunoștință de cauză când votăm. Probabil că autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă acolo. Altfel rămânem la părerea că pot exista oameni extrem de controversați care sunt în spatele acestor sume de bani. Aici nu există o părere, nu sunt alarmist. Noi suntem oameni care construim, dar costurile de comunicare sunt clare”, a încheiat Dan Șucu.

Foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton