Ştim că vedetelor le place să posteze online fotografii făcute în particular, dar câţi bani aduc în buzunarele vedetelor tweet-urile sponsorizate? Iată mai jos o lista.
Cea mai recentă ediţie a New York Magazine conţine un articol în care sunt dezvăluite sumele pe care vedetele le iau per tweet. Kim Kardashian, Snoop Dogg şi chiar Charlie Sheen sunt doar câteva dintre celebrităţile care au câştigat zeci de mii de dolari susţinând companii ca Toyota, BestBuy sau American Airlines pe Twitter.
Iată sumele pe care revista a reuşit să le dea publicităţii:
Kim Kardashian: $10,000, pentru susţinerea ShoeDazzle.com, CVS şi a altor companii
Snoop Dogg: $8,000 per tweet.
Paula Abdul: $5,000 per tweet.
Whitney Port: $2,500 per tweet.
Charlie Sheen: $50,000 per tweet, pentru susţinerea unor companii ca Internships.com.
Ce părere aveţi? Ar trebui ca vedetele să fie plătite pentru a susţine companii pe Twitter sau ar trebui ca vedetele să păstreze cele 140 de caractere ale posturilor Twitter strict personale?