Akcent, una dintre cele mai longevive trupe ale României, se apropie vertiginos de un milion jumătate de fani pe Facebook.
Astfel, ea devine cel de-al doilea brand Social Media de succes după INNA. În același timp, trupa a adunat peste un miliard de vizualizări pe Youtube pentru piese ca That’s my Name, My Passion, Stay with me, Love Stoned sau Kylie.
Cei trei au un succes răsunător în țări ca India sau Pakistan, piesele lor devenind adevărate mantre pop. La fiecare concert zeci de mii de fani asiatici fredonează fiecare cuvânt și așteaptă ore în șir un autograf.
America este următorul teritoriu cucerit de Akcent, My Passion intrând în difuzarea unor radiouri importante de pe continent și promițând să ajungă în cele mai mari topuri muzicale. Piesa este în acest moment preferata DJ-ilor de Top 5 din SUA, fiind mixată alături de artiști de primă clasă ca Lady Gaga sau Flo Rida.
În acest context, trupa pregătește un turneu de proporții pentru Statele Unite, începând cu luna septembrie.
Weekendul trecut, băieții au susținut un concert în Albania, acolo unde single-ul actual ‘I’m Sorry’ a fost fredonat de toți fanii prezenți până spre dimineață.
Piesa își continuă ascensiunea pe posturile radio și TV din întreaga lume iar agenda de concerte a devenit neîncăpătoare, jonglând locații globale ca Egipt, România, Turcia, Orientul Mijlociu și nu numai.