Celebrităţile susţin lupta împotriva cancerului mamar

.

Persoane publice de renume se aliniază la startul crosului Casiopeea pentru a susține lupta împotriva cancerului la sân.Monica Davidescu, Medeea Marinescu, Laura Badea, Corina Ungureanu și Florentina Opriș aleargă pentru ajutorarea femeilor cu cancer mamar.

Crosul Casiopeea susţine lupta împotriva cancerului mamar

Peste 3.500 de participanți din toate categoriile de vârstă – copiii, adolescenti, adulți, familii – sunt așteptați să se alăture Crosului și Marșului împotriva cancerului de sân, organizat in Parcul Tineretului, în data de 28 septembrie 2013, începând cu ora 10.00. La start se vor alinia și cinci dintre cele mai apreciate persoane publice din teatru, sport și televiziune – Medeea Marinescu, Monica Davidescu, Laura Badea, Corina Ungureanu și Florentina Opriș.
Am răspuns pozitiv invitației Casiopeea de a susține lupta împotriva cancerului mamar pentru că sunt femeie și îmi imaginez cât trebuie să-ți schimbe viața o astfel de afecțiune. Și pentru că iubesc sportul ! De aceea, mă alătur Marșului și Crosului Casiopeea ori de câte ori voi fi invitată.”, declară Corina Ungureanu, campioană mondială la gimnastică.
Particip cu plăcere la Crosul și Marșul Casiopeea pentru promovarea mișcării, a sportului, care înseamnă sănătate, dezvoltare fizică și mentală. M-am alăturat acestui eveniment încă de la debut (2010) și sunt bucuroasă să pot participa, și de această dată, alături de cei care aleargă în spiritul solidarității umane. Pe 28 septembrie, ora 10.00, ne întâlnim în Parcul Tineretului pentru a stimula și impulsiona toți participanții la mișcare și pentru a oferi sprijinul nostru celor care au nevoie, pentru ca „dincolo de orice punct de sosire este un punct de plecare”, declară Laura Badea, campioană mondială la scrimă.

Organizat în trei ediţii în Bucureşti (2010, 2011, 2012) și în două ediții în Brașov (2012, 2013), evenimentul ”Marșul și Crosul Casiopeea împotriva cancerului la sân” a mobilizat până în prezent peste 8.500 de persoane și a facut posibilă donarea a peste 650 de proteze mamare. Taxele de participare sunt folosite în totalitate pentru achiziționarea de proteze mamare, donate ulterior unor femei care au suferit o mastectomie.
Cu sprijinul Primăriei Bucuresti, al companiilor partenere (GDF SUEZ Energy România, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Decathlon Romania, Renault, GSK, LAFARGE, Banca Italo Romena, Michelin, Arta Grafica, Carrefour, Hellenic Coca Cola, Groupama Asigurari, Cora) și al partenerul de prevenție – Clinicile Anima, Asociatia Casiopeea, alături de Autoritatea Naționala pentru Sport și Tineret, Direcția pentru Sport și Tineret București și Clubul Copiilor sector 1, le propune bucureștenilor să susțină lupta împotriva cancerului mamar, înscriindu-se la cros.
Înscrierile se pot face direct la locul evenimentului începand cu ora 08:30 până la 09:30 sau direct pe site-ul oficial al asociației www.casiopeea.org.
Fiecare adult înscris va achita o taxă de participare, în valoare de 40 de lei pentru adulți (vârsta peste 17 ani), 15 lei pentru adolescenții (vârsta 12-16 ani), si 5 lei pentru copii (vârsta 6-11 ani). Sumele achitate la înscriere reprezintă o donație, întrucât fondurile strânse în urma acestei acțiuni vor fi direcționate în totalitate către achiziționarea de proteze mamare.

Câștigătorii vor primi premii constând în produse și vouchere oferite de sponsorii evenimentului.
Marsul și Crosul Casiopeea se organizează anual pentru ajutorarea directă a femeilor diagnosticate cu cancer mamar. Aşadar, fiecare înscris contribuie la îmbunătăţirea vieții beneficiarelor. Un alt obiectiv al Marșului și Crosului Casiopeea vizează prevenția și informarea publicului cu privire la depistarea cancerului de sân. Prin urmare, fiecare participant adult va primi un voucher transmisibil pentru o ecografie mamară si o consultație ginecologica gratuite, grație parteneriatelor cu Clinicile Anima din București. Acest dar le va permite femeilor s beneficieze de o depistare precoce și să reducă astfel riscurile apariţiei cancerului de sân.
« Renault România s-a implicat încă de la început în demersurile inițiate de Casiopeea. Angajații noștri au participat în fiecare an în număr tot mai mare la Crosul Roz, în Competiția Companiilor, pe care am și câștigat-o în ultimii doi ani, cu 331, respectiv 447 și anul acesta 696 înscriși. Acest lucru dovedește că oamenii Renault România sunt atașați atât de partea sportivă, cât și de cauza pe care Crosul Casiopeea o reprezintă.», declară Luiza Domnișoru, Head of Public Relations Dept. Dacia Groupe Renault.

Fiind un proiect UNIC în ROMÂNIA, Casiopeea propune acţiuni concrete de promovare a activităţilor sportive în vederea ameliorării calităţii vieții bolnavilor de cancer și prevenirii unor boli grave. Asociaţia Casiopeea organizează anual Marșul și Crosul Casiopeea precum şi acţiuni educative în şcoli pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos.
Incă de la prima ediţie organizată în 2010 și până în prezent, Casiopeea iși propune să promoveze avantajele depistării din timp a cancerului mamar şi să colecteze fonduri destinate persoanelor afectate de această boală. CURSELE ZILEI ROZ:
Crosul va fi organizat pentru 5 categorii individuale, după cum urmează:
– Cursa Copiilor 6 – 8 ani și 9-11 ani (fete și băieti): 750 m
– Cursa Adolescenților 12-16 ani (fete și băieţi): 1,7 km
– Cursa Bărbaților (peste 17 ani): 6 km
– Cursa Femeilor (peste 17 ani): 6 km
– Marșul Familiei (pentru toate vârstele): 3 km
Contacte:
Marina Oțelea, vicepreședinte Asociația Casiopeea
Tel: 0742 231 007
Lidia Borcan, ERKA Synergy Communication
Telefon: 0733 927 543
Casiopeea.contact@gmail.com

    
Vedete din Romania Vedete internationale