TV în România: Mii de euro produşi de Guţă, Moculeasca şi Tufaru

.

De la scandalul dintre manelistul Nicolae Guţă şi amanta lui, la igiena personală a Ioanei Tufaru, sau afecţiunile fizice şi psihice ale Marianei Moculescu, televiziunile din România ne hrănesc tot mai des cu…divertisment. Iată cum produc aceste personaje mii de euro pentru televiziunile locale.

Guţă versus amanta, la Cancan TV, pe AcasăTV



Scandal mare în clanul condus de Nicolae Guţă. Deşi soţia lui, „doamna” Narcisa, aşa cum se autorecomandă, ştie de toate amantele şi niciuna nu i-a pus probleme, mai proaspăta achiziţie, Daniela dă din casă fără permisiune.
Această nouă amantă a cântăreţului de manele este tânără, drăguţă şi cu mult tupeu, aşa cum numai Guţă ştie să atragă. De la păruială şi microfoane în cap, în pur stil românesc, la teste de sarcină în direct, saga Guţă continuă fără să pară a avea vreo încheiere.
Şi audienţele cresc, lumea râde şi televiziunea face bani. Poate şi Guţă, care râde din fotoliul lui de rege al manelelor, în timp ce femelele feroce din viaţa lui se păruiesc în direct, ca „dujmanii”.

Citeste si VIDEO: Mirajul celebrităţii. Televiziunea îşi bate joc de oamenii săraci cu duhul

Ioana Tufar versus ceara din urechi, la Acces Direct, pe Antena 1

 
Poate unul dintre cele mai oribile momente din televiziunea românească a avut loc pe 4 februarie. Nu numai că am asistat la un raid efectuat de Adriana Bahmuţeanu în casa Ioanei Tufaru, dar am avut ocazia unică de a-i vedea de aproape „jegul de sub unghii, mizeria din urechi şi chiştoacele din curte”.
După ce producătorii de televiziune au reuşit ce niciun reality show nu avea curajul să încerce măcar, bem un pahar de apă cu lămâie, înghiţim cu greu să împingem cea mai recentă masă înapoi şi observăm reclamele.
Jurnaliştii de la Pagina de media au realizat chiar un clasament al companiilor care şi-au făcut reclamă în timpul acestui episod nefericit, dar cu audienţe record.
Nu vă aşteptaţi să fie produse de teleshopping, care te scapă de boli de piele, tigăi care nu se lipesc niciodată sau lavete care nu se umplu de scame. Nu, vorbim de multinaţionale care cumpără anual publicitate în valoare de milioane de euro.
Printre produsele recomandate în timp ce Ioana Tufaru se scobea în urechi şi se căuta de jeg pe tălpi, enumerăm branduri cunoscute de pastă de dinţi, detergenţi, cafea, asigurări de viaţă, credite rapide, cosmetice şi medicamente pentru imunitate.
Citeste si Cine e de vină pentru „sinuciderea” Oanei Zăvoranu?
 

Mariana Moculescu versus vrăji şi blesteme la Happy Hour, ProTv

 
Clientă mai veche a canapelei lui Cătălin Măruţă, fosta soţie a compozitorului Horia Moculescu ne-a oripilat şi în trecut cu lipsa de inhibiţii şi chiar bun simţ. Dacă duşurile în direct, sub atenta supraveghere şi ochiul ager al lui Rică Răducanu nu v-au satisfăcut doza de scandalos, Mariana Moculescu are o nouă dramă.
Ea trăieşte cu frica în sân şi picioarele umflate de când fostul iubit o hărţuieşte cu vrăji şi blesteme. Cum audienţele nu se ţin la nesfârşit cu un divorţ vechi, iar duşul, pardon ulciorul nu merge de multe ori la apă, trebuia adus un strat proaspăt de scandal pe canapeaua cu nume simpatic.
Prin urmare, Mariana a fost din nou chemată la datorie, că facturile sunt scumpe şi viaţa e grea în România, nu? Ea a povestit şi s-a lăsat filmată şi fotografiată cu picioarele şi mâinile umflate (acoperirea media trebuia să fie cât mai vastă şi trustul are posibilităţi multiple de răspândire a mesajului şi informaţiei vitale).
De ce ne-ar interesa certurile unei foste neveste a unui cunoscut compozitor cu fostul iubit, rămâne un mister pe care numai audienţele record şi reclamele la calup mai pot răspunde.
De la cafea, la produse pentru infecţii urinare şi medicamente probiotice, companiile nu se dau în lături de la a profita de ocazia unei noi apariţii senzuale, cu sau fără bube cauzate de blesteme şi vrăji.


 

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton