Reclamele la prezervative care vor să aibă "viaţă lungă" pe micile ecrane sunt destul de plictisitoare, în timp ce cele mai creative sunt interzise la scurt timp de la apariţie. Din fericire avem Internetul, unde sunt păstrate toate comorile, inclusiv cele mai amuzante reclame pentru aceste produse.Este important să porţi prezervativ de câte ori faci sex, fie că este o aventură de-o noapte sau o partidă de amor cu iubitul de lungă durată. Trebuie să te protejezi atât de sarcinile nedorite, cât şi de bolile cu transmitere sexuală pe care le poţi contracta.Responsabilitate în doiÎn cuplu, protecţia este responsabilitatea amândurora, nu doar a femeii care nu vrea să rămână însărcinată sau a bărbatului care nu vrea să devină tătic după o noapte de distracţii. În plus, ruşinea nu ar trebui să existe atunci când oricare dintre cei doi parteneri - sau amândoi - merge să cumpere prezervative de la magazin sau farmacie. Aceste idei sunt transmise şi de reclama următoare, interzisă în ţara de origine, Australia. Nu există nuditate explicit, iar cei implicaţi în... situaţie se comportă ca şi cum achiziţionarea prezervativelor este un lucru perfect normal.Amor pe pereţii toaleteiReclama franţuzească se vrea un pic mai jucăuşă, însă cât de ludic poţi fi când vrei să promovezi folosirea prezervativului? Se poate spune că amorul a fost ridicat, aici, la rang de artă, însă artă urbană de pe pereţii oricărei toalete publice. Zeci de organe genitale feminine desenate pe pereţii toaletelor se sperie la apariţia unui penis, de asemenea desenat, însă căruia îi lipsea un element esenţial: prezervativul. Însă toate problemele penisului rătăcit dispar după ce o domnişoară cumsecade îi desenează "hăinuţa" necesară. Şi restul e... se ştie.Joaca de-a căţeluşiiCe poate spune mai bine că un prezervativ rezistă şi chiar invită şi prietenii la distracţie dacă nu o pereche de căţeluşi făcuţi din prezervative? Cei doi patrupezi seamănă cu două animăluţe pe care le fac clovnii în parcurile de distracţii din baloane, însă baloanele sunt de data aceasta metodele de contracepţie. Mai departe, imediat după ce se întâlnesc patrupezii, încep să facă sex în o groază de poziţii şi până la urmă chiar invită şi alţi parteneri să ia parte la distracţie. Ideea principală a acestei reclame este distracţie cât cuprinde, însă nu uita şi de protecţie!Şoc, groază şi prezervative rezistenteReclama aceasta ia o întorsătură neaşteptată, dar şocul este cel care face totul atât de amuzant. Iniţial apare o femeie tânără, sexy, care povesteşte că îi plac bărbaţii care îi ţin uşa şi care ştiu ce vin să comande, dar şi cei care... nu se tem de o partidă serioasă de fisting (act sexual ce presupune introducerea pumnului în anus; fist - pumn, n.r.). iar pentru asta, desigur, trebuie să îţi protejezi pumnul ca să nu te infestezi cu bacteriile nesănătoase din zona anală. Aşadar, cele mai bune prezervative sunt cele promovate, pentru că sunt şi rezistente, dar şi destul de subţiri ca să nu se simtă.