Poţi avea o relaţie la locul de muncă? 8 semne că este în regulă

.

Comunicaţi prin dispozitive personale

E-mailul de serviciu trebuie să rămână doar pentru serviciu. Atunci când ai o relaţie la birou, ar trebui să-i comunici lucrurile personale doar prin dispozitivele personale – telefonul propriu sau e-mailul personal, în niciun caz prin cele de muncă.

Aţi făcut un plan

Pentru eventualitatea în care vă veţi despărţi. Aţi gândit la rece şi chiar dacă nu este un subiect tocmai plăcut, totuşi aţi pus la cale un plan de bătaie pentru cazul în care relaţia voastră ia sfârşit şi totuşi va trebui să lucraţi împreună în continuare.
Poţi avea o relaţie la locul de muncă? 8 semne că este în regulă

Luaţi prânzul împreună

Dar chiar dacă mâncaţi aproape în fiecare zi împreună, asta nu este o scuză să vă comportaţi ca un cuplu, chit că mergeţi la un restaurant din apropierea locului de muncă. În continuare trebuie să vă purtaţi civilizat, pentru eventualitatea în care vă întâlniţi cu colegi sau şefi.

Le comunicaţi colegilor

Poate nu are rost să le spuneţi şefilor, colegilor şi celor de la resurse umane de relaţia voastră, decât atunci când devine serioasă. Atunci ar fi chiar indicat să îi anunţaţi, pentru că oricum există foarte mari şanse să afle întâmplător şi atunci vor porni alte discuţii nedorite despre voi.

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton