Relaţiile de la birou nu sunt întotdeauna văzute cu ochi buni, mai ales dacă sunteţi în acelaşi departament sau trebuie să lucraţi împreună. Sunt şi multe companii în care sunt interzise relaţiile de cuplu între angajaţi. Cu toate acestea, dacă ţi-ai găsit jumătatea la locul de muncă, iată cum ştii că poţi întreţine o astfel de relaţie:
El nu este şeful tău
Nu vei fi niciodată văzută bine de colegi dacă tu eşti cea care s-a cuplat cu şeful. Oricât de sinceră şi de adevărată este iubirea voastră, cei din jur sigur vor avea de comentat la adresa ta. Şi dacă ţii neapărat ca el să fie iubitul tău, cel mai corect ar fi să îţi găseşti un nou loc de muncă şi abia atunci să începeţi şi relaţia de cuplu.
Ştii să faci diferenţa între coleg şi iubit
La locul de muncă trebuie să te porţi ca atare. Astfel, tu trebuie să ştii să te porţi cu el la serviciu şi în timpul liber – la birou este doar colegul tău, în timpul liber este iubitul tău.
Conversaţiile despre relaţie sunt pentru acasă
Eşti o femeie matură şi inteligentă, astfel că nu încurci relaţiile personale cu cele de muncă. Dacă ştii că discuţiile de cuplu nu îşi au locul la serviciu, atunci ştii să întreţii o relaţie de cuplu cu bărbatul alături de care lucrezi.
În special atunci când eşti foarte îndrăgostită îţi vine mai greu să stai departe de el. Dar chiar şi aşa, la serviciu nu ar trebui să vă aruncaţi priviri galeşe şi pupici „aerieni” decât atunci când sunteţi doar voi doi în aceeaşi încăpere. Îi puteţi deranja pe cei din jur dacă staţi să vă zâmbiţi cât e ziua de lungă la serviciu. Citeşte mai multe pe pagina următoare!