Vedetele autohtone au puterea de a ” face” şi ” desface” un brand sau de a promova numele unui creator. Un exemplu recent este Monica Columbeanu, a cărei implicare …
… în evenimentele de modă pe plan local a crescut popularitatea designerilor români!
O serie de personalităţi importante au decis să folosească influenţa pe care o au asupra publicului român mult mai mult şi să lanseze colecţii vestimentare care să le poarte numele.
Unica.ro îţi spune întreaga poveste a incursiunii vedetelor în moda românească!
Pe data de 5 iunie 2009, protagonista noului serial „Efect 30”, Andreea Raicu, a lansat propria linie de tricouri intitulată „Tssshirt” by Andreea Raicu, ce cuprinde modele simple, clasice într-o cromatică uşor de asortat: alb, negru şi pastel, inscripţionate cu diferite mesaje vedele sau figurine.
Linia „Tssshirt” by Andreea Raicu se poate găsi în magazinele Irina Schrotter şi în magazinul Superstar din Bucureşti, tricourile semnate de vedetă au preţuri cuprinse între 100 lei şi 150 lei.
Andreea Raicu a creat în anul 2008 şi o serie limitată de tricouri marca „Tssshirt” cu mesaje legate de contracepţie, toate cu mesajul „Plan for life”, ca parte a campaniei Ziua Mondială a Contracepţiei 2008. Vânzările au revenit Societăţii de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală.
Fosta prezentatoare TVR1, Tania Budi, a început în 2007 o afacere în modă, şi anume o colecţie de bikini de plajă împreună cu prietena ei, actriţa americană Tara Anderson care a avut un rol în celebrul serial „Baywatch”.
Colecţia de bikini se numeşte „CC California Constanta” şi este compusă din două modele în diverse culori, realizate din materiale de foarte bună calitate, importate din străinatate.
Preţul unui costum ajungea în 2007 la 99 lei. Tania Budi, care urma să apară în ediţia de noiembrie a revistei Playboy, mai are şi alte afaceri.
„Eu şi fratele meu Ionuţ avem cluburile Crush, din Constanţa şi Mamaia, restaurantul Crush şi plaja cu acelaşi nume. Pe timp de iarnă funcţionează doar clubul din Constanţa”, explică Tania pentru Evenimentul Zilei.
Colecţia de haine pentru copii „Violet by Andreea Marin” reprezintă lansarea vedetei în modă, cu ajutorul creatoarei Irina Schrotter. Aceasta este a treia linie de îmbrăcăminte pentru bebeluşi lansată de o mămică celebră din România, dupa Andreea Esca şi Mihaela Rădulescu. Colecţia Andreei Marin Bănică va include body-uri extensibile şi hăinuţe pentru botez ce vor fi disponibile în magazine începând cu 1 decembrie 2009.
„By Andreea Esca” este prima colecţie de body-uri special realizată pentru bebeluşi, între 0-3 anişori, cu diverse mesaje dulci sau haioase imprimate pe fond alb: „50% dorm 50% mănânc”, „născut in 2009”, „eu şi tata o iubim pe mama”, „eu şi mama îl iubim pe tata”, „tata e cel mai puternic”, „eu sunt şeful”, „vreau la Hollywood”, „îmi place roz”, „vreau sa spun ceva”, „vrei sa ne jucăm?” „Sunt prinţesă”, „Vreau diamante”” te iubesc mama !” si „îmbrăţişează-mă… sunt dulce !” Aceasta se găseşte în reţeaua magazinelor Z.
Mihaela Rădulescu a lansat chiar în această vară, înainte de a se retrage alături de fiul său la Monte Carlo, un magazin în City Park Constanţa.
Hainele pentru copii de la magazinul numit „Picioru’ Gras” sunt realizate exclusiv din materiale naturale, plasticul sau nylonul lipsind cu desăvârşire.
Până în momentul de faţă, vedetele autohtone s-au implicat destul de puţin ca designeri în lumea modei, şi îşi dovedesc eficacitatea ca promotoare ale creaţiilor autohtone. Vă reamintim legăturile deja consacrate între Monica Bârlădeanu şi Răzvan Ciobanu, Andreea Raicu şi Irina Schrotter, Andreea Marin Bănică şi Doina Levintza.
Aşteptam momentul în care o vedetă din România va lansa o linie sub semnătură proprie, în viziune proprie, cu curajul şi pasiunea pentru vestimentaţie a unor celebrităţi internaţionale ca Sienna Miller, Jennifer Lopez sau Gwen Stefani!