Credeai ca atunci cand iti cumperi rujul o faci constant sau nu esti influentata de anumiti … Credeai ca atunci cand iti cumperi rujul o faci constant sau nu esti influentata de anumiti factori economici globali? Ei bine, ar trebui sat ii cont si de parerea specialistilor in cosmetice.
Leonard Lauder, seful companiei Estee Lauder, a fost cel care a formulat o teorie a cumpararii rujului. Lauder a observat ca, in perioadele in care economia cunoaste crize, compania vinde mai multe rujuri decat de obicei. „Cand ne confruntam cu o economie instabila, vanzarile cresc deoarece femeile fac alegeri mai ieftine. In aceste perioade, este de inteles ca ele vor cumpara rujuri mai ieftine, dar mai multe”, au afirmat reprezentantii companiei Estee Lauder.
Totodata, in perioade in care economia este in perioade fluctuante, femeile vor alege mai mult gloss-urile, pentru ca sunt mai ieftine decat rujurile clasice. In ultimii patru ani, coform unor studii internationale prezentate de cotidianul New York Time, piata gloss-urilor a crescut cu 2,5%, pe cand rujul a pierdut 8,5% din piata.
Pentru ca preferintele femeilor pentru gloss-uri sunt in crestere, companiile de cosmetice au pus la bataie planuri pentru produse noi care sa imbine utilitatea gloss-ului cu atractia unui ruj bun.
Toamna trecuta, Estee Lauder a creat o formula noua pentru Signature Lipstick, folosind un amestec de uleiuri folosite de obicei pentru gloss-uri. In aceasta toamna, Clinique planuieste sa lanseze opt produse noi in gama Colour Surge Butter Shine Lipstick, un amestec intre ruj si gloss, un fel de pod pentru femeile care vor sa treaca de la gloss catre un look mai matur.