Serena Williams și-a lansat propria colecție de haine

.

Serena Williams a lansat prima sa colecție de haine ce este disponibilă începând de miercuri, 30 mai, exclusiv pe site-ul sportivei.

După ce a colaborat cu cel mai cunoscut brand sport din lumne, Nike, și cu retailerul american NHS, Serena și-a dorit propriul proiect, unul la care visează de la 18 ani.

Colaborarea cu HSN i-a oferit Serenei cunoștințele necesare fără să studieze designul vestimentar, dar și multă pregătire practică.

Citește și: Serena Williams, apariție șocantă la Roland Garros. Cum s-a îmbrăcat

La această colecție, care momentan include doar 12 articole, s-a muncit timp de doi ani. Ea cuprinde articole sportive, denim, bluze și rochii, cu prețuri ce variază între 35 și 250 dolari.

Mai mult, unele articole conțin mesaje motivaționale despre iubirea de sine și încredere precum: „Sunt frumoasă. Sunt puternică”.

Prețurile sunt accesibile, țesăturile sunt practice și de înaltă calitate, iar clienta este, de asemenea, o fată isteață, ca mine. Colecția „Serena” este pentru femeia care crede în ea însăși, care vrea să fie minunată, care arată deja bine și se iubește pe interior și acum arată acest lucru la exterior”, a declarat Williams.

Citește și: Tenismena Serena Williams, mândră în rochia roz marca Versace la nunta regală

Când m-am dus pe drumul ăsta, m-am gândit că voi crea doar pentru acea fată sau acea femeie care vrea să arate fabulos”, a completat ea.

Iubesc această colecție deoarece reprezintă toate fețele vieții mele ca atletă, ca antreprenor și acum, ca mamă”, a subliniat sportiva.

Serena a anunțat lansarea colecției de haine și pe Instagram:

Lansarea colecției de haine „Serena” coincide cu reverenirea pe teren a tenismenei, după „concediul” de maternitate.

Sursă foto: Shutterstock

    
Vedete din Romania Vedete internationale