Mirela Stelea se bucură de un succes notabil în Emiratele Arabe Unite, astfel că mai multe articole despre colecţiile şi cariera româncei au apărut în publicaţiile locale.
Redactorii revistei Hayatouki, ediţia arabă a lanţului media internaţional francez Journal Des Femmes, care este citit de peste 7 milioane de oameni, a publicat trei articole despre creaţiile şi succesul designerului român, accentuând colecţiile de cocktail Asmara şi de cruise, Brilliance, lansate în primăvara acestui an.
„Piaţa din Emirate poate fi comparată cu orice altă piaţă cu tradiţie de oriunde din lume. Acolo totul se dezvoltă foarte rapid, iar femeile vor haine în trend de la designerii în ascensiune. Vor lucruri unicate. Mă bucur nespus că stilul meu este foarte apreciat şi acolo şi că am ajuns, în doar un an de zile, să fiu cunoscută la o distanţă atât de mare de casă„, a afirmat Mirela Stelea.
Foto: PR