Lindsay Lohan este consultant artistic pentru Emanuel Ungaro

.

Lindsay Lohan a contribuit ca şi consultant artistic la crearea noii colecţii prêt-a-porter Emanuel Ungaro pentru primăvară-vară 2010. Prezentarea de modă a avut loc la Muzeul Louvre din Paris …
… duminică, 4 octombrie, în cadrul Paris Fashion Week. Contractul semnat de vedetă presupune ca ea să nu apară în campaniile de promovare, ci doar la evenimentele susţinute de aceasta casă de modă. Rolul lui Lindsay în calitate de consilier artistic va fi acela de a-i da idei noului designer-şef al casei Ungaro.

Mounir Moufarrige, preşedintele casei de modă, a declarat că Lindsay Lohan „este un super consumator şi super consumatorii au idei cu care pot contribui la elaborarea unei colecţii”. „Această marcă va primi un tratament cu şocuri electrice”, a adăugat el.

Nu e prima dată când Lindsay lansează o linie vestimentară. În octombrie 2008, actriţa a fost mândra să îşi prezinte prima colecţie numită 6164, în care piesele vedetă au fost colanţii. Până acum, astfel de demersuri creative au fost apanajul ale starurilor în SUA. Este prima dată când o casă de modă pariziană îşi asumă riscul de a îşi asocia numele cu o vedetă controversată.

Colecţia a fost însă foarte prost primită de către presa de specialitate. „Este o glumă proastă la adresa modei. Prezintă combinaţii ciudate de culori, jachete gen anii ’80 şi pantaloni bufanţi de prost gust şi blănuri demodate”, a scris un reporter pe Style.com despre colecţia lui Lindsay.

Noua muză a Emanuel Ungaro a fost aspru criticată în presă pentru această încercare în lumea modei, deşi majoritatea revistelor de profil îi analizează şi promovează stilul. Cei de la „The Guardian” spun ca e clar ca tinutele au fost create de catre o tânără lipsită de experienţă, iar un critic de la „Women’s Wear Daily” spune  chiar că Lindsay ar trebui să se lase de noua meserie şi să se întoarcă la actorie: „Lindsay, e timpul sa te gândesti serios să-ţi reiei cariera de actriţă. Faptul că eşti tânără, drăguţă şi plină de controverse, arăţi bine în haine create de designeri renumiţi şi în fotografii ar trebui să-ţi fie de ajuns”.

Replica dată de întreaga audienţă: „Call the fashion police!”. Însă considerând situaţia economică globală, criteriul final este legat de vânzări, şi cei care contează sunt consumatorii. Este foarte posibil ca decizia celor de la conducerea casei de modă să genereze un profit considerabil.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton