Franţuzoaicele sunt dependente de încălţămintea de lux, iar marca lor preferată este Christian Louboutin. Aceasta este concluzia unui sondaj Condé Nast.
39% din femeile intervievate au declarat spontan numele Christian Louboutin ca marca preferată de încălţăminte.
Celebrul designer a avut colaborări în trecut cu Chanel, Yves Saint Laurent şi are propriul magazine în Paris din 1992. De atunci şi până astăzi condurii Christian Louboutin au devenit o piesă must have atât pentru celebrităţi cât şi pentru femeia pasionată de modă.
Magazine din întreaga lume au în stoc perechi superbe create de designerul francez, dar se pare că nu este niciunde mai îndrăgit decât pe meleaguri natale!
Româncele le pot procura de pe net-a-porter.com, la preţuri cuprinse între 365 şi 1484 de euro! Încă un detaliu: modelul de cizme peste genunchi din piele întoarsă neagră Supra Fire, purtate de editorul-şef Vogue Franţa în timpul Săptămânii Modei de la Paris este „ sold out”!
În cadrul aceluiaşi sondaj, alte mărci preferate de franţuzoaice sunt Repetto (36%), Minelli, Zara, André, Mellow Yellow, Chanel şi Marc Jacobs. Sondajul a fost efectuat pe un număr de 836 de femei din Franţa, în septembrie 2009.
Din curiozitate, să facem câteva calcule… Ştiind că o femeie din Franţa cu vârsta de peste 25 de ani este mândra posesoare a minim 34 de perechi de pantofi, putem estima că în total o femeie modernă cheltuie un total de 6.664 de euro doar pe încălţăminte.
Adică după unele calcule exact valoarea a 7.378 de baghete de patisserie, 340 de sticluţe de ojă scumpă sau o maşină Dacia Logan fără opţiuni suplimentare.
Cine are nevoie de toate astea când se prezintă în lume încălţată cu celebrii pantofi cu talpă roşie?
Foto: Hepta