Prezentarea Louis Vuitton primăvară-vară 2010 a putut fi urmărită de devoratoarele de modă de pretutindeni live pe Facebook, la începutul lunii octombrie, în cadrul Paris Fashion Week.
Marc Jacobs a iniţiat o mişcare nouă de promovare a mărcii Louis Vuitton în cadrul Săptămânii modei de la Paris. Da, ai înţeles corect, reteaua socială Facebook.com a găzduit o platformă video cu live streaming pentru ca fiecare potenţial client LV să poată fi la curent cu noua colecţie pentru primăvară şi vară 2010.
Marc Jacobs e cunoscut în lumea modei pentru declaraţiile puternice pe care le fac creaţiile sale. De data aceasta nu s-a dezminţit, modelele au apărut pe podium purtând cofuri afro supradimensionate create de stilistul Guido Palau, în nuanţe de blond, roşcat, negru şi castaniu, fiecare cu o mică fundă în lateral.
Ţinutele pot fi descrise ca un amestec de stil sport cu haute couture, cu aplicaţii militare, suprapuneri strălucitoare şi nuanţe de camuflaj, denim vopsit „tye dye” şi drapaje migăloase.
Designerul Marc Jacobs declara că noua colecţie pentru Louis Vuitton a fost inspirată de anii 80 şi 90, de călătorul New Age şi de „ţinutele din stradă, care ilustrează o lume post-punk, hippie şi futuristă în acelaşi timp.”
Accentul a fost pus pe accesorii, în special pe poşetele şi genţile care au completat ţinutele. Genţile oversized, cele stil poştaş sau chiar rucsac cu diverse aplicaţii din blană, simboluri din plastic, denim, franjuri sau frumos imprimate cu logo-ul casei de modă sunt modele perfecte pentru vestimentaţia New Age.
O dată cu colecţia vestimentară Louis Vuitton a prezentat în aceeaşi săptămână prima colecţie de bijuterii de lux, numită „LAme du Voyage”.
Foto: Hepta, Facebook.