Home > Modă > Cele mai ridicole creații de designer. Fusta prosop Balenciaga, ghemul Tiffany & Co. și geanta găurită Louis Vuitton sunt doar câteva / Galerie foto
Cele mai ridicole creații de designer. Fusta prosop Balenciaga, ghemul Tiffany & Co. și geanta găurită Louis Vuitton sunt doar câteva / Galerie foto
Uzate sau bizare și de-a dreptul scandalos de scumpe, multe dintre aceste articole de designer au stârnit reacții puternice în mediul online.
BALENCIAGA
Brandul Balenciaga este renumit pentru propunerile sale bizare, de la „tenișii Paris” incredibil de deteriorați și fusta prosop, până la geanta sac de gunoi. Tenișii s-au vândut cu între 495 și 625 de dolari, fusta prosop cu 925 de dolari, iar geanta cu 1.790 de dolari.
Cu mulți ani înainte, în 2014, Louis Vuitton a lansat o geantă găurită în colaborare cu brandul Comme des Garcons. Accesoriul s-a vândut atunci cu nu mai puțin de 2.790 de dolari. Cinci ani mai târziu, casa de modă a „dat lovitura” cu un alt produs, un joc Jenga la prețul de 3.000 de dolari.
Nici casa de modă Prada nu s-a lăsat mai prejos. În anul 2017 a lansat o agrafă „de bani” din argint la prețul de 160 de dolari. Recent au relansat același accesoriu de birou la prețul de 400 de dolari. În 2021, brandul de lux mai lansa un articol vestimentar revoltător, un pulover galben găurit, în valoarea de 1.350 de dolari.
GUCCI
Cu un an înainte, în 2020, Gucci lansa dressurile rupte la „doar” 190 de dolari perechea. Nu a fost singura creație care a șocat. În aceeași perioadă, casa de modă a lansat și jeanșii pătați de iarbă la costul impresionant de 770 de dolari. Ulterior, brandul de lux a făcut o nouă propunere creativă, ochelarii inversați. Accesoriul s-a vândut cu 470 de lire.
Și brandurile Tiffany & Co., Chanel, Hermes și Bottega Veneta s-au remarcat prin câteva articole neobișnuite. De mai mulți ani, Tiffany & Co. vinde produse uzuale la prețuri exorbitante. Printre acestea se numără ghemul argintiu la 9.000 de dolari, solnițele la 350 de dolari, markerul argintiu la 750 de dolari, cutia de depozitat cafeaua la 1.500 de dolari și rola de tăiat pizza la 165 de dolari, printre multe, multe alte produse.
Una dintre cele mai bizare creații Chanel este coșul de cumpărături la 138.173 de euro. În timp ce Bottega Veneta a lansat saboții tăiței la 935 de dolari, Hermes a fost atât de generos încât să creeze un semn de carte din piele la doar 370 de dolari.