20 de braduti creati special de renumiti designeri romani vor fi licitati in cadrul Festivalului …
Ajuns la cea de-a noua editie, evenimentul caritabil isi propune sa asigure copiilor aflati in situatii defavorizate o viata mai buna. Fondurile stranse in cadrul editiei trecute au contribuit la deschiderea mai multor centre educationale in tara, peste 2.400 de copii si familiile lor primind sprijin prin programe de integrare scolara si protectie sociala in 2009.
„Festivalul Brazilor de Craciun este o traditie ce continua datorita implicarii multor personalitati de marca, atat a designerilor care isi pun amprenta creativa pe bradutii licitati, cat si a sponsorilor care ni se alatura an de an. Situatia copiilor saraci este din ce in ce mai ingrijoratoare, mai ales in contextul economic actual si, de aceea, ne dorim sa continuam programele deja existente, pentru a le oferi tuturor copiilor sansa de a avea parte de educatie si mai ales de a avea o copilarie fericita. Festivalul Brazilor de Craciun este una dintre cele mai importante surse de obtinere a fondurilor pentru proiectele Salvati Copiii, devenind astfel important pentru derularea planurilor viitoare ale organizatiei.”, declara Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv al Organizatiei Salvati Copiii.
Salvati Copiii Romania atentioneaza ca in contextul economic actual, cei mai afectati de saracie vor fi, in primul rand copiii, la nivel national 3 din 10 copii fiind afectati de saracie in anul 2009.
Festivalul Brazilor de Craciun este un eveniment de strangere de fonduri organizat anual de Salvati Copiii Romania, care are ca centru de interes o licitatie speciala de braduti de Craciun, creati exclusiv pentru aceasta ocazie de unii dintre cei mai cunoscuti designeri romani. Devenit una dintre atractiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Craciun sprijina proiectele derulate de Salvati Copiii Romania.
Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Craciun din acest an are in componenta sa pe Andreea Raicu, Amalia Nastase (Managing Partner Eventures), Andi Moisescu (Realizator TV), Bianca Dordea (Director Comunicare BRD – Groupe Société Générale), Corina Barladeanu (Manager 2activePR), Gabriela Terchila (Managing Director Proximity), Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), Nora Marcovici (CEO BBDO Romania), Tereza Munteanu (Managing Partner Wunderman).