NIVEA, 100 de ani de ingrijire a pielii

.

NIVEA, 100 de ani de ingrijire a pielii

Luna mai a acestui an marcheaza un moment extrem de important pentru NIVEA: se implinesc 100 de ani de ingrijire a pielii, 100 de ani de inovatii si produse revolutionare.

Istoria a inceput in anul 1911, cand a aparut prima crema cu formula stabila, pe baza de apa si ulei, ce a revolutionat ritualul classic de ingrijire. Aceasta a primit numele de Nivea Creme si a fost doar prima dintr-o lunga serie de inovatii prin care compania Beiersdorf a definit era moderna a ingrijirii pielii.

Aniversarea NIVEA este sarbatoarea unui secol in care ingrijirea pielii a evoluat de la formula clasica, la o gama ampla si performanta de produse care acopera toate nevoile de ingrijire.

In prezent, cu o gama de aproximativ 500 de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii din lume. Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele sanatoasa, bine ingrijita si cu sentimentul de incredere si siguranta.

Ingrijirea pielii incepe cu NIVEA Creme

Arata bine si te face sa te simti bine in pielea ta. Este versatila si are multiple beneficii. Are parfumul copilariei, al increderii si delicatetei. Oricat de grabita ar fi lumea de azi, celebra cutiuta albastra continua sa faca parte din viata noastra de zi cu zi.

Trei minti inspirate, cu spirit antreprenorial si multa pasiune, au creat ceea ce avea sa fie prima crema stabila din lume: NIVEA Creme. La inceput, in 1911, crema a fost vanduta intr-o cutie galbena, eleganta, inspirata din curentul ”Art Nouveau”. Cutiuta albastra inscriptionata cu litere albe a fost inaugurata in anul 1925. Chiar si in acele vremuri, cuvantul NIVEA era sinonim cu ingrijirea pielii si noua crema a devenit, in scurt timp, un obiect de cult.

Succesul NIVEA – inovatie, ingrijire, continuitate

Apropierea de consumatori si imensa forta inovatoare, data de cercetarea riguroasa, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calitati, alaturi de strategiile de marketing puternice, au reusit sa mentina produsul in atentia unui public in continua schimbare si diversificare.

Celebrei cutiute albastre i-au urmat alte inovatii fara de care nu ne putem imagina ritualul modern de ingrijire a pielii: primul produs pentru protectie solara, primul lapte de corp, primul after shave fara alcool, primul deodorant cu proprietati de ingrijire a pielii si prima crema anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce sa ne asteptam mai departe? Expertii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante si moderne centre de cercetare dermatologica din lume, elaboreaza noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe mostenirea unui veac de inovatie si calitate in ingrijirea pielii.

In spatele inovatiilor se regaseste increderea consumatorilor in marca NIVEA. In ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnata „Cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii” in cadrul studiului „The Most Trusted Brands” realizat de Readerss Digest, in 16 Tari europene. Iar increderea consumatorilor, familiaritatea si entuziasmul fata de brandul NIVEA sunt cea mai importanta rasplata pentru un secol de grija si inovatie.

NIVEA Creme editii aniversare

Nivea sarbatoreste cei 100 de ani de ingrijire a pielii prin lansarea editiilor aniversare NIVEA Creme. Imaginile speciale redau spiritul NIVEA si apropierea dintre oameni, in noul design al cutiilor NIVEA Creme de 75 ml, 150 ml si 250 ml.

NIVEA Creme isi pastreaza semnificatia si popularitatea dincolo de orice tendinte si schimbari. Cu o formula de baza ramasa aproape neschimbata, NIVEA Creme este tolerata chiar si de pielea sensibila, datorita ingredientelor foarte blande din compozitia cremei si lipsei de conservanti. Ea ajuta la mentinerea barierei naturale de protectie a pielii si confera suplete si catifelare. De-a lungul anilor, NIVEA Creme a inspirat oamenii de pretutindeni sa isi creeze propriile ritualuri de ingrijire.

    
Vedete din Romania Vedete internationale