Billy (Vince Vaughn) şi Nick (Owen Wilson) sunt agenţi de vânzări ale căror cariere au fost compromise de revoluţia digitală. În încercarea de a demonstra că nu sunt depăşiţi, ei înving sorţii potrivnici şi obţin nişte posturi foarte căutate de stagiari la Google, împreună cu o mulţime de studenţi străluciţi.
Odată pătrunşi în inima acestei utopii, bătălia este doar pe jumătate câştigată. Acum, protagoniştii trebuie să concureze cu cele mai mari genii tehnice ale naţiunii, pentru a demonstra că nevoia chiar te învaţă să te reinventezi.
Cei doi prieteni şi-au petrecut întreaga viaţă desăvârşindu-şi talentul de a atrage clienţi, pentru ca apoi să fie disponibilizaţi. Billy şi Nick fac parte dintr-o generaţie care credea că, dacă munceşti mult şi respecţi regulile, ai tot dreptul să aştepţi recompensa promisă de visul american. Acum, sunt deja depăşiţi, sau cel puţin aşa se pare.
Poţi câştiga şi tu o invitaţie dublă la filmul „Stagiarii / The Internship”. CLICK AICI!
Dezamăgiţi, dar nu deznădăjduiţi, ei descoperă că, în această nouă eră, secretul succesului este căutarea. Mai precis, un motor de căutare denumit Google – un loc în care visurile devin realitate.
Pentru a pătrunde în această lume, Billy şi Nick îşi folosesc excelentele abilităţi de agenţi de vânzări pentru a se reinventa ca stagiari (sau, în jargonul Google, noogleri).
Înconjuraţi de copii-minune de două ori mai tineri decât ei, aceşti doi maeştri ai persuasiunii trebuie să găsească o cale de a traversa prăpastia dintre generaţii sau riscă să piardă ocazia de a trece de la noogler la googler (adică angajat cu normă întreagă la Google). Billy, Nick şi tinerii lor colegi de echipă realizează că victoria reiese din lecţiile de viaţă pe care le primeşti, că uneori să câştigi nu înseamnă să termini primul şi că mereu au fost înzestraţi cu googliozitate, adică dorinţa constantă de a căuta.
GOOGLERI, NOOGLERI ŞI GOOGLIOZITATE
STAGIARII este un strigăt de luptă al celor cotaţi cu şansa a doua; este un film pentru toţi cei care au fost loviţi, dar nu doborâţi, pentru toţi cei cărora li s-a spus că nu pot realiza ceva, dar care au demonstrat că pot şi au îndrăznit să viseze în ciuda sorţilor potrivnici. Billy şi Nick se străduiesc să găsească locuri de muncă satisfăcătoare într-o eră a tehnicii, dominată de telefoane inteligente, tablete, reţele de socializare şi web 2.0. Spre disperarea lor, îi loveşte chiar în moalele capului constatarea că, în vreme ce ei transformau vânzările într-o formă de artă, lumea s-a schimbat, iar acum ei sunt consideraţi vestigii ale unei epoci revolute.
În noua ordine mondială, dacă vrei să ai un loc la masă, trebuie să munceşti mai mult, să te reinventezi şi să capeţi noi aptitudini, cu viteza transmisiilor prin fibră optică. Ignorându-i pe pesimişti şi urmându-şi instinctul, Billy şi Nick iau în vizor compania Google. „E o şansă pentru Billy şi Nick, care se trezesc şi zic: ‘Am făcut totul aşa cum trebuia, dar am tras lozul necâştigător’”, explică scenaristul, producătorul şi actorul principal Vince Vaughn. „Acum, cei doi îşi vor asuma un risc, îşi vor urma visul şi vor lua parte la un proiect palpitant şi distractiv, care e mai mult decât o modalitate de a-ţi plăti facturile.”
„Cred că elementele comice ale filmului reies din situaţii în care se poate regăsi oricine”, adaugă Vaughn. „Parcursul lui Billy şi Nick are un aer de autenticitate, în sensul că, la început, cei doi se confruntă cu greutăţi, lucru care li se întâmplă multor oameni.”