Data viitoare, când vei dori să îi faci semne chelnerului, s-ar putea să alegi să butonezi telefonul ca să îţi ia comanda, să ceri friptura mai condimentată sau…
… să îţi aducă nota de plată.
Se pare că patronii americani de restaurante au găsit soluţia la veşnica problema a promptitudinii chelnerilor atunci când localul este foarte aglomerat.
Aceştia au implementat de curând serviciul „Text My Food„, prin care clienţii trimit mesaje pe telefon prin care pot solicita chelnerilor mai mult ketchup, o altă sticlă de vin, desertul sau nota de plată. La rândul lui, chelnerul nu doar că primeşte rapid solicitatea ta, dar îţi trimite şi el mesaj cu sugestii pentru desert, sau un digestiv.
Clienţii care au încercat restaurantele din Cambridge, din statul american Massachusetts, spun că serviciul este extrem de eficient în restaurantele pline ochi, în special vinerea, când meniul ajunge şi după 10 minute de aşteptare.
Cât priveşte ospătarii, metoda este cu două tăişuri; pe de o parte aceştia nu vor mai alerga printre mese toată noapte, dar, pe de altă parte, spun că serviciul „Text My Food” intervine în relaţia cu clienţii, care nu vor fi la fel de atenţi ca până acum când vor lăsa bacşişul.
Bob Nilsson, cel care a inovat serviciul de mesagerie, susţine că „Text My Food” este creat să eficientizeze serviciul cu clienţii, fără a-l face impersonal.