Replica unui proprietar de restaurant pentru clienții care au refuzat să fie serviți de un chelner cu autism

.
Andy Foster, un bărbat în vârstă de 45 de ani care suferă de autism, s-a angajat de curând ca ospătar într-un restaurant pentru a-și putea întreține mama bolnavă de Alzheimer. Chelnerul s-a integrat ușor în colectiv, este muncitor și se poartă frumos cu toți colegii și clienții care intră în restaurant.

Cu toate acestea, Andy nu a scăpat de umilințele unor clienți din cauza condiției sale, lucru care nu a trecut neobservat de proprietarul restaurantului, Mike Jennings.

Într-o zi, când chelnerul a fost jignit foarte tare de un client fără motiv, Jennings s-a dus direct la masa clientului pentru a tranșa problema.

La întrebarea ironică „de ce l-ați angajat?”, proprietarul restaurantului a dat următorul răspuns:

„Noi angajăm oamenii evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă, ci nu în funcție de culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dumneanoastră o faceţi, atunci vă rugăm să nu mai rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritați timpul, efortul și atenția noastră”.


Mai mult decât atât, Mike Jennings a povestit întreaga întâmplare pe pagina de Facebook a restaurantului, precizând că va lua atitudine împotriva tuturor celor care se simt ofensați să fie serviți de către o persoană cu autism.

Postarea a devenit virală pe Internet, și a făcut restaurantul și mai cunoscut și mai apreciat, nu doar pentru meniu ci și pentru valorile morale ale oamenilor de aici.

Citește și – Era însărcinată și servea la mese, dar o simplă notă de plată i-a schimbat viața

Citește și – Socrul a făcut o scenă la restaurant, dar surpriza a venit după desert

Foto – 123rf

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton