Victoria „Sfinţilor” din New Orleans şi sesiunea de reclame difuzată în timpul celui mai important meci de fotbal din America au stabilit un nou record de audienţă înregistrat vreodată în America
… şi de postul de televiziune CBS.
Cea de-a 44-a ediţie a Super Bowl, finala campionatului nord – american de fotbal american (NFL), a fost urmărită de 106,5 milioane de telespectatori în S.U.A, ceea ce situează evenimentul pe primul loc în topul celor mai mari audienţe înregistrate vreodată de posturile TV, potrivit instituţiei care măsoară audienţa, Nielsen Co.
Recordul de audienţă nu a mai fost depăşit încă din anul 1983, când ultimul episod al legendarului serial „M-A-S-H” a reuşit să „ţintuiască” în faţa televizoarelor 105,97 milioane de telespectatori.
Raportat, însă, la numărul de televizoare care existau atunci, ponderea audienţei înregistrată de Super Bowl în acest an este mai mică decât cea de acum 27 de ani.
În America, astăzi există aproximativ 114,9 millioane de familii abonate la servicii de programe de televiziune, în timp ce în 1983, existau doar 83,3 millioane de abonaţi.
Astfel, recordul înregistrat de serialul „M-A-S-H” indică faptul că 77% din persoane au urmărit programul TV, comparativ cu 68% din totalul telespectatorilor, care au urmărit meciul Super Bowl.
Şi în 2009 finala Super Bowl a înregistrat audienţe record. 98,7 milioane de telespectatori au urmărit atunci cum Pittsburgh Steelers i-au înfrânt pe cei de la Arizona Cardinals.